اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد خبر داد:

صدور گواهینامه بین المللی آموزش قرائت قرآن کریم در تایباد

صدور گواهینامه بین المللی آموزش قرائت قرآن کریم در تایباد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 65 گواهینامه بین المللی قبول شدگان دوره های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در شهرستان صادر و به قبول شدگان اهدا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی اصغر علیپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد در گفتگو با تایبادخبر، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 65 گواهینامه قبول شدگان دوره های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با همکاری موسسه قرآنی، خانه های قرآنی روستایی و مراکز مردمی و اداره تبلیغات اسلامی تایباد صادر و به قبول شدگان اهدا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,


وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی و کلاسها را ایجاد علاقه، توانایی و مهارت در خواندن صحیح و فصیح قرآن کریم با رعایت لهجه و مخارج حروف زبان عربی و مؤانست با آن، قرائت صحیح حمد و سوره و اذکار نماز از نظر اعراب و تلفظ حروف و زمینه ‌سازی جهت نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی عنوان کرد.

,
,


حجت‌الاسلام علیپور افزود: این دوره های آموزشی در طول سال در جهت ارتقاء قرائت صحیح قرآن کریم، زمینه‌سازی جهت فراگیری آموزه‌های قرآن در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با همکاری موسسه و خانه های قرآن روستایی و پس از تبلیغات، ثبت نام، سطح بندی و کلاسبندی مخاطبان به تفکیک جنسیت ، سطح تحصیلات و محدوده سنی کلاسهای آموزشی در 23 جلسه برگزار شد.

,
,


وی تصریح کرد: طرح آموزش قرائت قرآن کریم با شرکت قرآن آموزان در مساجد، پایگاههای قرآنی و خانه های قرآن شهر و روستاهای تایباد و باخرز در دوبخش روخوانی، روانخوانی و صحت قرائت نماز برگزار شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه