اخبار داغ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد خبر داد؛

ورود 20 دستگاه تاکسی سمند به ناوگان حمل ونقل روستایی تایباد

ورود 20 دستگاه تاکسی سمند به ناوگان حمل ونقل روستایی تایباد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایبادگفت: 20 دستگاه سمند با تسهیلات وام پنج ساله قرض الحسنه، برای نوسازی ناوگان حمل ونقل روستایی شهرستان تایباد در انتظار متقاضی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، علی اصغر کرباسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد، صبح امروز در نشست خبری این سازمان از اختصاص 20دستگاه ماشین سمند با وام قرض الحسنه پنج ساله با چهار و نیم درصد سود، به منظورنوسازی حمل ونقل مسافرکشی روستایی درشهرستان تایباد خبرداد و گفت: ازشهروندان و روستاییان محترمی که درشهرستان تایباد به امر مسافرکشی درشهرستان تایباد مشغول می باشند و دارای کارت هوشمند مسافرکشی هستند، دعوت می شود برای دریافت حواله ماشین سمند، با وام 5ساله به اداره راهداری شهرستان تایباد مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

وی افزود: این خودروها به واجدین شرایط، به مبلغ 30میلیون تومان تحویل داده می شود که پنج میلیون تومان آورده شخصی متقاضی و 25میلیون تومان وام قرض الحسنه دراز مدت با کارمزد چهار و نیم درصد است.

,

 

,

کرباسی خاطرنشان کرد: هم اکنون مراکز پیش خوان دولت برای ثبت نام افراد واجد الشرایط درشهرستان تایباد آماده ثبت نام متقاضیان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه