اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

افزایش قیمت حامل‌های انرژی موجب افزایش تورم در جامعه می‌شود/ افزایش قیمت بنزین وضعیت معیشت مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد

افزایش قیمت حامل‌های انرژی موجب افزایش تورم در جامعه می‌شود/ افزایش قیمت بنزین وضعیت معیشت مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۵۰ درصدی قیمت حامل های انرژی موجب افزایش تورم در جامعه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید هادی بهادری در گفت و گو با اروم نیوز، در رابطه با افزایش قیمت سوخت به ویژه بنزین اظهار داشت: در مورد افزایش قیمت حامل های انرژی دو دیدگاه وجود دارد، اول اینکه افزایش قیمت حامل های انرژی باعث کاهش بار ترافیکی و نیز انتقال بار از جاده به سمت ریل ها شده و خود این مسئله موجب کاهش قاچاق و موارد مشابه این چنینی می شود، دیدگاه دوم این است که افزایش قیمت سوخت باعث افزایش قیمت سایر کالاها می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: در مجلس میان نمایندگان مردم، نظرات متفاوتی وجود دارد اما به طور کلی می توان گفت نمایندگان تابع نظریه دوم هستند و اکثریت نمایندگان موافق افزایش قیمت حامل های انرژی نیستند.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه من خودم با افزایش ۵۰ درصدی قیمت بنزین مخالفم، تاکید کرد: اگر نرخ بنزین به یکباره از ۱۰۰۰ تومان به میزان دو برابر یعنی ۱۵۰۰ تومان افزایش یابد، احساس می کنم بار تورم را افزایش می دهد.

,

وی، گفت: امکان افزایش قیمت حامل های انرژی تا پایان سال ۹۶ وجود ندارد اما در بودجه سال ۹۷ زمینه ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی فراهم شده است و باید ببینیم در مجلس چه تصمیم گیری هایی در این مورد انجام می شود.

,

بهادری، با تاکید بر اینکه ظرف ۴۰ روز آینده مجلس نظر خود را در مورد تصویب یا عدم تصویب نهایی طرح افزایش قیمت حامل های انرژی اعلام می کند، گفت: من موافق افزایش ۵۰ درصدی نیستم نهایتا ۵ تا ۱۰ درصد افزایش قیمت سوخت میسر است.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین موضوعی است که تمامی اقشار را درگیر خود می کند، خاطرنشان کرد: بنزین به اعتقاد من موضوعی است که تمام اقشار مردم را تحت تاثیر قرار می دهد و شمول عمومی دارد بنابراین من موافق افزایش قیمت بنزین به این صورت نیستم چراکه وضعیت معیشتی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد و بار تورمی آن در جامعه بسیار زیاد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه