اخبار داغ

مدیرکل حمل و نقل و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

ترافیک جاده ای امان کهگیلویه و بویراحمد را بریده است

ترافیک جاده ای امان کهگیلویه و بویراحمد را بریده است
مدیرکل حمل و نقل و شهرسازی استان گفت: برای رفع این معضل فرآگیر قطعا نیاز به منابع مالی دارد و با این وضعیت دولت در تنگنای تامین منابع مالی است ولی با این وجود اداره کل راه و شهرسازی استان به اتفاق اداره کل راهداری ها در بحث تامین و نگهداری برنامه هایی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ امروزه زندگی عصر ماشینی با همراه دود و دم و نیش ترمز خودروهایی عجین شده که با بوق زدن در جاده های کم ظرفیت و ترافیک پذیر روح و روان مردم را به استهلاک نشسته است. هرچه زمان به جلوتر حرکت می کند ورود بیش از اندازه انواع خودرو به بازار موجب شده است که  جاده های غیراستاندارد توان جوابگویی در برابر سیل عظیم ورودی و خروجی قصه لاستیک بر بستر جاده های حادثه خیز  را از دست بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, .,

, ,

کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک استان نوپا و گردش پذیر از این امر مستثنی نبوده و به علت نبود جاده های استاندارد و غیرقابل پذیرش از این وضعیت در تنگنا به سر می برد. این نقیصه ملی با روند رو به رشدی که دارد کشور را از لحاظ وارد کردن لطماتی از قبیل منابع انسانی و تلف کردن وقت مفید مورد توجه جدی قرار داده است.

,

, ,

کوهستانی بودن این استان با توجه به وسعت حوزه شهری دست به دست هم داده است تا وضعیت جاده ای شهری و به برون شهری سرزمین چهارفصل از سلامت خوبی برخوردار نباشد و هرساله شاهد تصادفاتی باشیم که با تلفات جانی زیادی رقم می خورد.

, و ,

, ,

اگر بخواهیم همین مبحث را در جاده های درون شهری و خیابانهای کم ظرفیت و حادثه پذیر تعریف نماییم می توان بهترین تفسیر را با کم رمق بودن راههای مواصلاتی در برابر ترافیک پر ازدحام شهری توجیه نمود. این مرز ارتباطی هنگامی با صدای بوق های ممتد توام می گردد نشان می دهد که امروزمان بهتر از فردایمان خواهد بود و آینده این معضل فرآگیر در مراحل بن بست دست و پا خواهد زد.

, .,

, ,

در همین راستا مدیرکل حمل و نقل و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به پایگاه خبری چهارفصل گفت: جاده های ما در سطح استان با توجه به شرایط کوهستانی که دارد و از طرف دیگر با التفات به اینکه در میزان جاده های چهارخطه در رتبه آخر استانها قرار داریم، همه این شرایط باعث شده است که استان کهگیلویه و بویراحمد در تنگنای ترافیکی قرار بگیرد و باعث بروز مشکلات عدیده جاده ای نظیر حوادثات و تلفات جانی گردد.

, .,

, ,

وی افزود: برای رفع این معضل فرآگیر قطعا نیاز به منابع مالی دارد و با این وضعیت دولت در تنگنای تامین منابع مالی است ولی با این وجود اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به اتفاق اداره کل راهداری ها در بحث تامین و نگهداری برنامه هایی دارند که این برنامه ها در حال پیگیری می باشد و امیدواریم به نتیجه مثبیتی دست پیدا کنیم.

,

, ,

خوان پایه  در پایان بیان کرد: ورود خودروها به سطح استان طبیعی است و بر اساس آماری که پلیس سال گذشته ارائه داده است بیش از چهار هزار خودرو در استان کهگیلویه و بویراحمد شماره گذاری شده است که با توجه به کوهستانی بودن استان و نقیصه هایی که در بحث جاده ای داریم خودش گواهی بر مشکلات ترافیکی و حادثه خیز بودن سطح جاده های استان است.

, .,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه