اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف ماکو خبر داد:

تشدید بازرسی بر بازار ماکو در آستانه شب یلدا

تشدید بازرسی بر بازار ماکو در آستانه شب یلدا
رئیس اتاق اصناف ماکو گفت: همزمان با نزدیک شدن به فصل سرما و شب یلدا بازرسی از واحدهای البسه فروشی و آجیل فروشی ها افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نعمت حیدر زاده در گفتگو با آراز سسی بر بحث ساماندهی برخی صنوف در سطح شهر ماکو اشاره کرد و گفت: با مشارکت سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو اقدام به خرید ۱۶ هزار متر زمین در جاده دانالوی ماکو کرده‌ایم که مراحل اداری به اتمام رسیده است و امید داریم تا سال ۹۷ این پروژه به اتمام برسد و اصناف به این مکان منتقل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آراز سسی ,

وی بر ساماندهی اتحادیه های اتاق اصناف در مکان مشخص و مستقل تاکید و تصریح کرد: با همیاری و همکاری کمیسیون نظارت و سایر ادارات اقدام به خرید ساختمانی مستقل، بعد از گذشته بیش از ۵۰ سال از تأسیس این اداره در این شهرستان کرده‌ایم که همزمان با روز اصناف افتتاح شد.

,

 

,

رئیس اتاق اصناف ماکو از خرید زمین و تحویل آن به بنگاه داران در محل شهرک صنعتی ماکو خبر داد و افزود: با تکمیل ساخت این مغازه‌ها این بنگاه ها به محل مذکور انتقال می یابند.

,

 

,

حیدر زاده در ادامه بر بازرسی و نظارت های این اداره از واحدهای صنعتی شهرستان ماکو خبر داد و گفت: روزانه بازرسان این اتاق با همکاری اداره صنعت و معدن ماکو بیش از ۱۰ واحد صنفی را بازرسی می‌کنند.

,

 

,

وی اظهار کرد: همزمان با نزدیک شدن به فصل سرما و شب یلدا بازرسی از واحدهای البسه فروشی و آجیل فروشی ها افزایش یافته است.

,

 

,

رییس اتاق اصناف ماکو بر آمار تخلفات صنفی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: حراجی ها بیشترین تخلف و قیمت فاکتور ها بیشترین عنوان تخلف در این شهرستان را به خود اختصاص داده‌اند.

,

 

,

حیدرزاده ضمن تصریح در اجرایی نمودن ماده ۸۸ قانون مناطق آزاد در مورد اصناف منطقه افزود: متاسفانه این قانون اجرایی نشده است و عدم اجرای آن زمینه‌ ایجاد دوباره کاری برای مراجعه کنندگان به این اداره می‌شود.

,

 

,

حیدرزاده با اشاره به ارزیابی عملکرد بازار ماکو  گفت: اصناف و کسبه بازار متاسفانه از سهم واردات جنس رنج می برند و این امر باعث گذشت فصل خرید اجناس شده و جنس خریداری شده به فروش نمی رود.

,

 

,

وی تصریح کرد: مسئولین ذیربط می توانند با همکاری این اداره و تنظیم سهمیه اصناف ماکو از اول سال مانع بروز چنین مشکلاتی شوند.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه در راستای ثبات قیمت در بازار و ترویج وسایل و لوازم با استانداردهای روز جهانی اقدامات مناسبی صورت گرفته است، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های لوازم التحریر، مبل و لوستر با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو از این قبیل اقدامات است.

,

 

,

رئیس اتاق اصناف ماکو درباره عدم وجود ثبات قیمت در بازار در عین حال که یک لباس با همان مارک و جنس در مغازه های متفاوت با قیمت های مختلف به فروش میرسد افزود: اتاق اصناف ماکو رقابت کیفیتی در بین کسبه ها را رواج داده است و با توجه به اینکه نمونه کارهای بعضی تولیدی ها درجه بندی شده است حتماً فرق قیمت را شاهد خواهیم بود ولی این اداره به هیچ وجه اجازه گران فروشی در بازار را نمی دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه