اخبار داغ

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مطرح کرد؛

رتبه نخست استان مرکزی در چاپ و نشر قرآن/کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج سبک زندگی قرآنی

رتبه نخست استان مرکزی در چاپ و نشر قرآن/کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج سبک زندگی قرآنی
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: با ترویج آموزه های قرآن کریم و پیاده‌سازی سبک زندگی قرآنی در جامعه، آسیب‌های اجتماعی کاهش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام قربانپور، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با ندای تفرش در خصوص ضرورت تربیت حافظان قرآن کریم در سطح استان گفت: در سطح استان مرکزی پیش‌بینی مدون سنواتی در این خصوص وجود دارد تا هر سال با حمایت‌های دستگاه‌های مختلف، مقادیر درصدی از این پیش‌بینی سنواتی تحقق یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش, ، ,

لزوم کادرسازی در حوزه قرآنی استان مرکزی

, لزوم کادرسازی در حوزه قرآنی استان مرکزی, لزوم کادرسازی در حوزه قرآنی استان مرکزی,

قربانپور با اشاره به ضرورت تربیت مربی در سطح استان، اظهار کرد: تربیت کادر قرآنی به منظور اجرایی کردن برنامه‌های قرآنی در سطح همه شهرستان‌ها مدنظر است.

,

وی با بیان این مطلب که سازمان تبلیغات سه نوع برنامه را در راستای ترویج مفاهیم قرآنی اجرایی می‌کند، افزود: یکی از برنامه‌های در حال اجرا، برنامه‌های آموزشی شامل آموزش روخوانی، روانخوانی، حفظ قرآن و... است.

,

قربانپور بیان کرد: برنامه‌های ترویجی و توسعه‌ای قرآن کریم مانند برگزاری همایش‌ها، محافل انس با قرآن و سایر برنامه‌های ارزشمند نیز در سطح استان انجام می‌شود.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اجرای برنامه‌های پژوهشی قرآنی افزود: برنامه‌های ارزشمند برمبنای پژوهش در خصوص کاربرد آیات قرآن، دستورات قرآن برای زندگی بهتر و... در راستای عمق بخشی به مبانی اعتقادی انجام می‌شود.

, , ,

قربانپور، چاپ و نشر قرآن کریم، توسعه فعالیت‌های قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری دوره‌های تربیت مربی و معلم در سطح استان و برگزاری جشنواره‌های قرآنی گل‌های فاطمی و گل‌های محمدی از دیگر اقدامات مدنظر عنوان کرد.

,

کاهش آسیب‌های اجتماعی با عمل به آیات قرآن

, کاهش آسیب‌های اجتماعی با عمل به آیات قرآن, کاهش آسیب‌های اجتماعی با عمل به آیات قرآن,

وی اضافه کرد: برای ترویج آموزه های قرآن کریم و پیاده‌سازی سبک زندگی قرآنی در جامعه باید از حمایت های مردمی، برنامه‌های ملی و با گرایش افکار عمومی بهره گرفت تا  آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش می یابد.

,

قربانپور ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزش‌ قرآن، حفظ و تجوید در سطوح مختلف و همچنین آموزش سبک زندگی قرآنی در سطح استان مدنظر است.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این مطلب که استان مرکزی در برنامه سبک زندگی قرآنی در میان سایر استان‌ها از رتبه خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: استان مرکزی رتبه نخست چاپ و نشر قرآن را در کشور دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه