اخبار داغ

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل اراک تاکید کرد؛

نبض بازار خودرو در دست واردکنندگان/رشد شدید قیمت در بازار خودرو خارجی

نبض بازار خودرو در دست واردکنندگان/رشد شدید قیمت در بازار خودرو خارجی
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل اراک با تأکید به اینکه نبض بازار خودروهای خارجی در دست باندهای واردکننده خودرو است، گفت: تا زمانی که با این باندها برخورد نشود این بی‌سامانی‌ها در بازار وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداعلاء بزرگی نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل اراک در خصوص افزایش قیمت خودروهای خارجی در روزهای اخیر در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت خودروهای خارجی در سطح کشور هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

بزرگی با اشاره به اینکه این افزایش قیمت باتوجه به مدل و نوع خودرو متفاوت است، اظهار کرد: بسته به نوع خودروهای خارجی قیمت هر خوردو در روزهای اخیر بین ۳۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

,

وی ادامه داد: مسدود شدن سامانه ثبت سفارش خودروهای خارجی و اعمال نفوذ باندهای بزرگ واردکننده خودرو بیشترین تأثیر را در افزایش قیمت خودروهای خارجی در روزهای اخیر را داشته‌اند.

,

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل اراک با تاکید به اینکه نبض بازار خودروهای خارجی در دست باندهای واردکننده خودرو است، بیان کرد: تا زمانی که با این باندها برخورد نشود شاهد این بی‌سامانی‌ها در بازار خودروهای خارجی هستیم.

,

بزرگی با تاکید بر اینکه در واردات خودروهای خارجی دست‌هایی پشت پرده است، گفت: بازار خودرو خارجی در دست یک عده است که هزار دستگاه خودرو را به راحتی وارد می‌کنند و همین افراد هم در روزهای اخیر از مسدود شدن سامانه ثبت سفارش واردات خودروهای خارجی نهایت بهره‌برداری را کرده‌اند، و امروز این غول‌های بزرگ واردکننده خودرو، قیمت فروش را تعیین می‌کنند.

,

وی با اشاره به اینکه در استان مرکزی قیمت بیشتر خودورهای خارجی بین ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است، افزود: سایر خودرو‌های گران قیمت به ندرت در استان مرکزی موجود است.

,

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل اراک با اشاره به اینکه حال و روز این روزهای نمایشگاه‌داران استان خوب نیست، افزود: متاسفانه امروز در کسب و کار این صنف رونقی وجود ندارد چراکه ناچار به خرید خودرویی هستند که با قیمت کمتری آن را تا پیش از این به خریداران فروخته بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه