اخبار داغ

بعد از گذشت 10 سال؛

قصه بی پایان مسکن مهر در میانه/وعده سرخرمن مسئولان تا متقاضیان سرگردان!

قصه بی پایان مسکن مهر در میانه/وعده سرخرمن مسئولان تا متقاضیان سرگردان!
در حالی برخی متقاضیان مسکن مهر در شهر میانه بعد از گذشت 10 سال هنوز خانه دار نشده اند، بلکه خبرهایی مبنی بر استعفای چندین باره مدیرعامل این تعاونی آنها را بیش تر از وضعیت نامعلوم این پروژه نگران ساخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  میانا، مجتمع ۳۸۰ واحدی مسکن مهر تعاونی ۸ صبا شهر میانه که عملیات اجرایی خود را از سال ۸۶ آغاز نموده، چند سالی است به علت اختلاف داخلی در ترکیب هیئت مدیره، و کشیده شدن ماجرا به محاکم قضایی متوقف و این مسئله موجبات نگرانی و اعتراض تعداد زیادی از خانوار هایی شده که چشم امید به خانه ‌دار شدن از طریق مسکن مهر داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  میانا,

 

,

شهریور ماه سال جاری بود که تعدادی از اعضای تعاونی شماره ۸ صبا شهر در مقابل ساختمان فرمانداری ویژه شهرستان میانه تجمع کردند. یکی از این تجمع کنندگان  در گفت و گو با خبرنگار میانا، اظهارداشت: اعتراض ما نسبت به عدم واگذاری و عدم تحقق وعده ها درباره تکمیل و تحویل به موقع پروژه های عمرانی مسکن تعاونی شماره ۸  صبا شهر است.

,

 

,

این تجمع کنندگان از مسئولین ذی ربط خواستند که هر چه سریع تر وضعیت مسکن مهر تعاونی صبا شهر تعیین تکلیف شود. شرکت کنندگان در این تجمع از متقاضیان واحدهای مسکن مهر، اعلام کردند تا زمان رسیدگی به مطالبات آنها همچنان به اعتراض خود ادامه خواهند داد.

,

 

,

اختلافات بوجود آمده در حالی در مجامع قضایی رسیدگی شد که به گفته پیمان کاران این مجموعه مسکونی ساخت خانه های متقاضیان با پیشرفت ۷۵ درصدی روبه رو است.

,

 

,

آخرین خبرهای رسیده حاکی از این موضوع است که مدیرعامل انتصابی از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان نیز از سمت خود استعفا داده که این موضوع باعث گردیده اعضای این تعاونی بیش از پیش نگران وضعیت نامعلوم این پروژه شوند.

,

 

,

پیش از این نیز این تعاونی چندین مدیر عامل و هیئت مدیره به خود دیده که بدون تردید نه تنها در روند مثبت واگذاری و تکمیل واحدها نقش مثبتی نداشته بلکه صرفاً موجب گذر زمان و تحمیل و صرف هزینه های اضافی بر دوش اعضا و تعاونی نیز شده اند.

,

 

,

فرماندار میانه آبان ماه سال جاری در جلسه شورای مسکن شهرستان میانه با بیان اینکه تعداد دو تعاونی مسکن مهر در شهرستان همچنان دچار مشکلاتی در تحویل واحدها به اعضا هستند، گفت: اصلی ترین مشکل این تعاونی ها، بدهی به پیمانکار و اختلافات آنها با تعاونی ها می باشد.

,

 

,

حمید شکری با بیان اینکه اکثر افراد ثبت نام کننده مسکن مهر از اقشار کم درآمد جامعه بوده و نباید به خاطر مشکلات تعاونیها بیش از این منتظر و بلاتکلیف بمانند افزود: مشکل تسهیلات تکمیلی تعاونیهای مشکل دار حل شده و واحدهای باقیمانده تکمیل خواهند شد.

,

 

,

وی بر خلع ید از پیمانکارانی که انجام کار را به تعلیق درآورده اند تاکید کرده، گفت: صورت وضعیت پروژه باید توسط تعاونی ها بررسی و نسبت به فعالسازی کارگاه، زمانبندی خود را اعلام کنند، همچنین اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی  باید در انجام آن نظارت دقیق داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه