اخبار داغ

در راستای کاهش آلودگی هوا انجام شد؛

محدودیت‌های ترافیکی در ارومیه به مدت ۴ روز برقرار است

محدودیت‌های ترافیکی در ارومیه به مدت ۴ روز برقرار است
کارگروه هماهنگی جلوگیری از آلودگی هوای آذربایجان غربی در راستای کاهش آلودگی های هوا، محدودیت های ترافیکی را در ارومیه به مدت ۴ روز اعمال کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، کارگروه هماهنگی جلوگیری از آلودگی هوای آذربایجان غربی در راستای کاهش آلودگی های هوا، محدودیت های ترافیکی را در ارومیه به مدت ۴ روز اعمال کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

آخرین تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوای ارومیه با تاکید بر رعایت تمامی شهروندان از ترددهای اضافی در سطح شهر شامل این موارد است، از انجام کلیه فعالیت های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می شود، جلوگیری شود.

,

اکیپ های سیار اورژانس و هلال احمر در مناطق آلوده تر و پر تردد مستقر شود، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی آموزش پرورش، مهدکودک ها و آموزشگاه ها تعطیل شود کنترل مضاعف و جلوگیری از تردد کلیه وسایل نقلیه موتوری دارای آلایندگی  و فاقد برگ معاینه فنی حتما رعایت شود.

,

اعمال تردد زوج و فرد کلیه خودروها در محدوده طرح ترافیک، هماهنگی برای تعطیلی موقت واحدهای صنعتی، کارخانجات، کارگاه ها و مراکز مؤثر در تشدید آلودگی هوا، خودداری از هرگونه فعالیت ورزشی در محیط های باز، جلوگیری از تردد کلیه وسایط نقلیه سنگین شهرداری، شخصی و اتوبوس های دودزای درون شهری در داخل محدوده شهری اعمال شود.

,

رعایت الگوی مصرف سوخت و کاهش درجه حرارت فضاهای مسکونی، اداری و آموزشی تا ۱۸ درجه سانتیگراد و خاموشی موتورخانه ها در ساعات و ایام تعطیل، خودداری از هرگونه فعالیتی که منجر به تشدید آلودگی هوا می شود مانند روشن کردن آتش در معابر، سوزاندن لاستیک، عملیات قیرکاری از جمله مواردی است که در راستای کاهش آلودگی هوا موثر است.

,

لازم است تمامی شهروندان نیز در راستای کمک به کاهش آلودگی هوا از هرگونه تردد غیرضروری با خودروی شخصی خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه