اخبار داغ

امام جمعه گرمسار:

دانشجویان روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند

دانشجویان روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند
امام جمعه گرمسار گفت: دانشجویان روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند و بسیج دانشجویی نیز در این حوزه وظیفه سنگینی بر دوش دارد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین،حجت الاسلام سید علی رضا آرامی امام جمعه گرمسار در جمع فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان گرمسار  محیط دانشگاه را فضایی مهم برای انسان سازی و روحیه انقلابی برشمرد و گفت: دانشگاه اولین مکان در شکل گیری مبارزات مقدس انقلاب اسلامی ایران بود و در پیروزی انقلاب و سرنگونی حکومت فساد و پهلوی نقش تاثیرگذاری را ایفا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

امام جمعه گرمسار روحیه انقلابی دانشجویان ایرانی را یک شاخصه مهم عنوان کرد و افزود: نگاه اصلی در پایداری این روحیه تلاش ها و ایثار و فداکاری دانشجویان در سنگر مقاومت در هشت سال دفاع مقدس بسیار نمایان تر بوده است.

,

آرامی اظهار کرد: نباید دانشگاه ها صرفا به محیط علمی توجه کنند و باید خود را از محیط پیرامون کشورشان بیگانه ندانند و با حضور حماسی خود در صحنه ها این انقلاب یک نقشی تاثیرگذار ایفا کنند .

, .,

وی بسیج دانشجویی را در دانشگاه ها یک رکن مهم و اساسی دانست و گفت: بسیج باید روحیه انقلابی دانشجویان را ترسیم کنند و با گمراهی و شناسایی دوست و دشمن واقعی در محیط دانشگاه وظیفه خود را انجام دهد .

, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه