اخبار داغ

530 میلیارد تومان وعده بر زمین مانده روحانی به یزدی‌ها!

530 میلیارد تومان وعده بر زمین مانده روحانی به یزدی‌ها!
با گذشت 21 ماه از وعده اختصاص 970 میلیارد تومان اعتبار برای انجام پروژه های سفر روحانی به یزد تا کنون چیزی حدود 45 درصد این بودجه یعنی 440 میلیارد تومان محقق شده است و مشخص نیست تکلیف 530 میلیارد تومان دیگر چه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر فرهنگ؛ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در 18 آذر امسال کتاب رهاورد یازدهم، گزارش و معرفی پروژه های سفر حسن روحانی در سال 94 به استان یزد، را منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر فرهنگ؛,

 

,

, ,


طبق ادعای حمیدرضا نصیری زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد« این کتاب گزارشی است مستند از روند پیشرفت پروژه های کاروان تدبیر و امید که با همکاری 19 دستگاه اجرایی استان، تهیه و به چاپ رسیده است.»
در مقدمه این کتاب آمده است، از مجموع اعتبارات سفر، حدود 4400 میلیارد ریال در سال 95 معادل 60 درصد اعتبارات این سال به استان تخصیص یافته است.
نکته اینجاست که روحانی در سفر به یزد قول افتتاح 46 طرح با اعتبار 970 میلیارد تومان را داده بود، که قرار بود تمام این طرح ها در سال 95 و 96 اجرایی شود.

,
,
,
,

 

,

, ,

, ,

 

,


حال که تنها سه ماه به پایان مهلت مقرر مانده، طبق اعلام رسمی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد تنها 45 درصد از اعتبار وعده داده شده محقق شده و بعید به نظر می رسد 55 درصد باقی مانده نیز سهم یزدی ها شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه