اخبار داغ

رکورد زنی قیمتها در آستانه طولانی ترین شب سال؛

ترفندهای صددرصدتضمینی برای کاهش هزینه ها در شب یلدا

ترفندهای صددرصدتضمینی برای کاهش هزینه ها در شب یلدا
یکسری اصول و روشهای صددرصد تضمینی با شرط گارانتی ۶ ماهه وجود دارد که شما می توانید آخرین شب یلدا را بدون هیچگونه عوارض جانبی با کمترین تلفات مالی و جانی سپری کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنجانم، همه یلدا را با شب نشینی و خوردن هندوانه و بساط داغ آجیل و میوه های انار و پرتقال  می شناسیم اما با روند گرانی اقلام شب یلدا، خوردن هندوانه و آجیل یک لاکچری  به حساب آمده و باید از الان عکس سلفی گرفت و حتما در همه گروه های خودمانی وغیر خودمانی  و در همه فضای مجازی و  غیر مجازی منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم,

خدا آبا و اجداد مان را بیامرزد و نور به قبرشان ببارد ولی ای کاش ستاد تنظیم بازاری درآن ایام  وجود داشت تا آنها شکر خورده و دیگر به فکر این برنامه های لاکچری نمی افتادند به هرحال کاری که نباید اتفاق می افتاد، افتاده است و نمی شود مرده را درگور لرزاند اما یکسری اصول و روشهای صددرصد تضمینی با شرط گارانتی ۶ ماهه وجود دارد که شما می توانید آخرین شب یلدا را بدون هیچگونه عوارض جانبی با کمترین تلفات مالی و جانی سپری کنید.

,

در این بازار سرکیسه کردن مردم، بایستی خود را به فرا گیری برخی مهارتها تجهیز کنیم و ان هم مسلط بودن به مهارت فتوشاپ است ، هستند برخی که دست به فتوشاپ شان خوب باشد و بتوانند عکسی از خود و هنداونه را در فضای مجازی منتشر کنند و زیر آن بنویسند ، من و یلدا و هنداونه لاکچری و  داغ دل ما راکه بهره ازاین مهارت نداریم تازه کنند.

,

زمزمه های تحریم شب یلدا نیز در برخی  از محافل مجازی و نیمه مجازی  به گوش می رسد واینبار نیز مردم جان برکف وارد معرکه شده و سرسختانه پای ترحیم هندوانه و آجیل، میوه های خوش آب و رنگ خواهند ایستاد و مشتی محکم بر دهان کودکان خواهند زد تا دیگر فکرهای ناجور  نکنند  حرف از آجیل و هندوانه، مهمانی و شب یلدا نزنند.

,

برای محکم کاری بهتر است از مسئولان بخواهیم  شب یلدا را از تقویم ها حذف و به جای آن روز مبارزه با هندوانه خواری را بگذارند.

,

یکی دیگر از پیشنهادات انتشار خبر آلوده بودن میوه ها ، آجیل و هنداونه شب یلدا درمحافل  و ارائه گزارش های موثق به نام پروفسور سمیعی درباب مضرات خوردن هندوانه در شب یلدا و  ابتلا به سرطان مغز و استخوان  در فضای مجازی منتشر کنید که با کمترین هزینه می توان به نتایج خوبی هم رسید.

,

البته جای شکرش باقی است که قیمت ۱۵۰۰ تومنی به بنزین به سال آینده محول شده و امکان خروج از کشور نیز برای خیلی از افراد که توان برگزاری مراسم شب یلدا را ندارند وجود دارد.

,

هستند خانواده هایی که در این وانفسای گرانی نیز دست از احیای سنت حسنه صله رحم برنداشته و سرسختانه با هزار ترفند و حیل خود در منزل یکی از وابستگان دور و نزدیک ، دوست دوران دبیرستان و همکار سال ۵۷ جا می دهند و یک شب به یاد ماندنی را برای خود و خانواده خود رقم می زنند.

,

برای انجام صله رحم با توجه به اینکه عده ای سود جو در سالهای گذشته اقدام به سوئ استفاده از آن کرده اند تماس یک هفته قبل با تمامی اعضای میزبان برای اظهار دلتنگی در حد مرگ  و دعوت از خود برای حضور در شب یلدا، نامه نگاری و وایبر نگاری با تمامی بستگان و آشناییان و دعوت از آنها برای بودن در جمع خانوادگی فامیلی  آنهم در خانواده یکی از بزرگان که حتما بازنشسته هم باشد ضروری است.

,

k320

, k320, k320,

البته گهگاهی گزارش های نیز رسیده است میزبان در اقدامی مذبورانه با نصب بنر پوزش خواسته و اعلام کرده است در بیمارستان بستری است .

,

عده ای از مسئولان نیز  اعتراض به این موضوع داشته و بیان کرده اند چرا با این همه پیشرفت مخالفین؟؟ اگر بذارین قیمتها همین طور بالا برهکم کم به جاهای عالی تر از این می رسیم.

,

درپایان نیز ازتمامی مسئولان که با تمامی مشکلات موجود کشور به فکر حل مشکل عده قلیل و فرو دست جامعه بوده و در این راه از هیچگونه کمکی همچون تنظیم نرخ پس از گرانی، افزایش واردات، برگزاری همایش و سخنرانی در مزمت ریخت وپاش مردم در شب یلدا و نیز حذف یارانه  دریغ نمی کنند کمال تشکر و سپاس را داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه