اخبار داغ

عضو فراکسیون امید مجلس:

وزیر کشاورزی بازار برنج را رها کرده است/ اصلاح‌طلبان به هیچ‌کس چک سفید امضا نداده‌اند

وزیر کشاورزی بازار برنج را رها کرده است/ اصلاح‌طلبان به هیچ‌کس چک سفید امضا نداده‌اند
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مجلس گفت:: الآن وزیر جهاد کشاورزی به‌کلی کنترل بازار برنج را واداده و همه‌چیز را ول کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق حسنی در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره موضوع واردات برنج به دستور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: اینکه آقای جهانگیری دستور واردات برنج را داده باشند من جایی نشنیده‌ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود: وزیر کشاورزی در جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس گفتند که دست‌هایی در پشت پرده واردات وجود دارد و زور من به آن‌ها نمی‌رسد.

,

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: الآن وزیر جهاد کشاورزی به‌کلی کنترل بازار برنج را واداده و همه‌چیز را ول کرده است.

,

حسنی ضمن تکذیب برخی اخبار مبنی بر بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری گیلان اظهار کرد: چنین خبری را نشنیده‌ام و تأیید نمی‌کنم.

,

وی درباره اظهارات نماینده آستانه اشرفیه در خصوص تعیین تکلیف میراث فرهنگی و گردشگری گیلان در جلسه اخیر شورای اداری استان افزود: نمایندگان استان از میزان کار انجام‌ شده در سال‌های اخیر در حوزه کشاورزی و گردشگری راضی نیستند.

,

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گیلان یک استان گردشگری است اما به نسبت اهمیت استان در حوزه گردشگری در گیلان کار برای این حوزه انجام نشده است.

,

حسنی درباره موضوع پشیمانی اصلاح‌طلبان در رأی به روحانی اظهار کرد: بحث پشیمانی موضوعیت ندارد اما اصلاح‌طلبان به هیچ‌کس چک سفید امضا نداده‌اند.

,

وی تأکید کرد: من سیاست را به معنی سیاست‌زدگی قبول ندارم و سیاست عمومی را فدای سیاست‌زدگی به معنی دروغ‌گویی نمی‌کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه