اخبار داغ

استاندار کرمانشاه تأکید کرد:

زلزله‌زدگان به پیامک‌های ارسالی بانک‌ها در مورد اقساط توجه نکنند

زلزله‌زدگان به پیامک‌های ارسالی بانک‌ها در مورد اقساط توجه نکنند
پیامکهای ارسالی از بانکها در مناطق زلزله زده بخاطر این است که شماره همراه وام گیرندگان در زمان تشکیل پرونده در سیستم پیامکی بانکها ثبت شده است و زلزله زدگان به آنها توجه نکنند.
[

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در نشست با مدیران عامل بانکهای استان، گفت: کلیه پیگیریهای بانکها برای وصول اقساط تسهیلات در مناطق زلزله زده متوقف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی افزود: پیامکهای ارسالی از بانکها مبنی بر لزوم پرداخت تسهیلات در مناطق زلزله زده بخاطر این است که شماره همراه وام گیرندگان و ضامنین آنها در زمان تشکیل پرونده دریافت وام در سیستم پیامکی بانکها ثبت شده است.

,

 استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مردم مناطق زلزله زده به پیامک‌های ارسالی از سیستم بانکی درخصوص پرداخت اقساط تسهیلات توجه نکنند.

,

 وی افزود: در خصوص زلزله زدگان شهرستان کرمانشاه پالایشهایی صورت خواهد گرفت. چون خود شهر کرمانشاه آسیب چندانی ندیده است. باید آسیب دیدگان واقعی مشخص شوند.

,

بازوند ادامه داد: هزینه استمهال تسهیلات بانکی در مناطق زلزله زده به جز شهرستان کرمانشاه، برای دولت حدود ۴ هزار میلیارد تومان است.

,

وی خاطرنشان کرد: استمهال تسهیلات بانکی در مناطق زلزله زده به ویژه در شهرستان کرمانشاه شامل وام‌های بازرگانی کلان نمی شود، مگر اینکه واقعا و بر اساس نظر کارشناسی، آسیب دیده تلقی شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه