اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی مطرح کرد؛

شکست شوی تبلیغاتی هیلی با افشاگری شورای امنیت سازمان ملل و کارشناسان نظامی/این اقدامات موجب افزایش نفوذ ایران در منطقه می شود

شکست شوی تبلیغاتی هیلی با افشاگری شورای امنیت سازمان ملل و کارشناسان نظامی/این اقدامات موجب افزایش نفوذ ایران در منطقه می شود
ترقی گفت: به نظر می رسد عربستان برای اینکه این فضای تبلیغاتی را در افکار عمومی جهان به وجود آورد که علت دشمنی و تقابل عربستان با ایران، دخالت های آن در کشورهای منطقه است، به کمک آمریکا به شوی تبلیغاتی دست زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو با پایگاه خبری ناب نیوز در واکنش به بحث موشکی یمن و جوسازی های علیه ایران در این زمینه گفت: عربستان برای اقدامات خود علیه جمهوری اسلامی در منطقه به دنبال بهانه جویی و مستندسازی برای افکار عمومی جهان و خصوصا کشورهای اسلامی و عربی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ناب نیوز,

 

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دست عربستان از اتهامات به ایران درخصوص دخالت در امور کشورهای منطقه و کمک های تسلیحاتی به محورهای آزادی بخش خالی است، ابراز کرد: به نظر می رسد عربستان برای اینکه این فضای تبلیغاتی را در افکار عمومی جهان به وجود آورد که علت دشمنی و تقابل عربستان با ایران این نوع مسائل است، به کمک آمریکا به شوی تبلیغاتی دست زدند.

,

 

,

وی افزود: عربستان و آمریکا خواستند تا با این امر افکار عمومی جهان را نسبت به ایران بدبین کنند، در مجامع بین المللی ایران را به چنین اقداماتی محکوم کنند و درواقع بهانه ای برای واردکردن فشار بیشتر به ایران قرار داده و فضای منطقه را علیه کشورمان به لحاظ دیپلماتی و سیاسی بسیج نمایند.

,

 

,

ترقی عنوان کرد: این شوی تبلیغاتی که هیلی در مصاحبه اش به راه انداخت، به همین دلیل بود اما خوشبختانه با گزارش هایی که شورای امنیت سازمان ملل به عنوان کارشناس این مسئله ارائه داد، تاکید کردند که هیچ دلیلی مبنی براینکه ایران اسلحه ای به یمن داده باشد، پیدا نکرده ایم واین موضوع صحت ندارد.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: پس از آن کارشناسان مختلف نظامی، آمریکایی ها و کسانی که در جریان موشک ها بودند، دست به افشاگری زدند و تاکید کردند موشک های یمن مربوط به خود این کشور است و آمریکا و وشوروی سابق، قبلا آنها را به ارتش یمن داده و اجازه استفاده از آن را به علی عبدالله صالح داده اند.

,

 

,

ترقی با تاکید بر اینکه هیچ سند و مستندی مبنی براینکه این موشک ها در ایران ساخته شده باشد، وجود ندارد، اظهار داشت: ادعاهای هیلی ادعاهایی دروغ وتبلیغاتی است؛ با افشای واقعیت، پشت پرده این سخنان کاملا روشن شد که هدف عربستان و آمریکا ازاین فضاسازی، بهانه به دست آوردن برای تقابل با ایران و کشاندن آن به جنگ دیگری در منطقه است.

,

 

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: هوشیاری جمهوری اسلامی و مقاومت آن در مواضع خود، بار دیگر این پروژه عربستان و آمریکا را مانند سایر پروژه های قبل در منطقه خنثی کرد و امروز رسوایی خانم هیلی و همچنین عربستان از ادعاهای دروغشان تقریبا افکار عمومی جهان را به خود متوجه کرده است.

,

 

,

ترقی هدف این اقدامات را جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و مهار ایران دانست و خاطرنشان کرد: عربستان براساس سیاست های نیابتی از سوی آمریکا دست به چنین اقداماتی زده اما مسلم است که این نوع اقدامات نه تنها به کاهش نفوذ ایران کمک نمی کند بلکه خود موجب افزایش نفوذ و هژمونی جمهوری اسلامی در منطقه خواهد شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه