اخبار داغ

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک فردوس خبرداد

صدور سند مالکیت بیش از 11 هزار هکتار زمین جهت منطقه ویژه اقتصادی فردوس

صدور سند مالکیت بیش از 11 هزار هکتار زمین جهت منطقه ویژه اقتصادی فردوس
۱۱هزار و۶۸۰ هکتار زمین جهت منطقه ویژه اقتصادی فردوس در پروسه دو ساله سند مالکیت آن صادرشده است که این خود درکشور بی نظیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ندایی رییس اداره ثبت اسناد و املاک فردوس در گفتگو بافردوس برین عنوان کرد:قانون جامع حد نگار کشور به مدت ۵سال به ثبت اسناد فرصت ثبت کلیه اراضی کشور را داده است و ادارات موظف هستند تمام اطلاعات واخباررا خصوص اراضی واملاکی که دردست دارند را به اداره ثبت اسناد جهت تنظیم سند وثبت ارائه کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه در شهرستان فردوس بیش از ۸۰درصد مراکز دانشگاهی در زمین های خود با مشکل مواجه هستند لذا از همه مدیران خواهشمندیم تا کارها را به صورت سنتی پیش نبرند تا کارهم برای ثبت اسناد با مشکل مواجه نشود.

وی از ثبت سند منطقه ویژه اقتصادی فردوس خبردادوگفت: ۱۱هزار و۶۸۰ هکتار زمین جهت منطقه ویژه اقتصادی فردوس در پروسه دو ساله سند مالکیت آن صادرشده است که این خود درکشور بی نظیر است.

ندایی در ادامه گفت:متاسفانه ملک هایی در فردوس داریم که حدود ۴۰ سال کنار گذاشته شده وبایر است اما زمانی که یک سرمایه گذار برای سرمایه گذاری وبا شرایطی خیلی خوب به ما مراجعه میکنند تا کارهای ثبتی را انجام صاحبان زمین حق خود را مطالبه کرده و حاضر به واگذاری زمین برای سرمایه گذاری نیستند.
ریس اداره ثبت اسنادو املاک  فردوس همچنین در ادامه خاطر نشان کرد: از مسئولین عزیز خواهشمندیم اگرپروژه های شاخص مانند راه آهن وباند امداد نجات را پیگیری میکنند وضعیت زمین وثبت سند را هم مشخص کنندتا بعد با مشکل روبرونشوند.

ندایی همچنین گفت:متاسفانه ۶۵درصد پرونده های مطروحه در اداره ثبت اسناد و املاک مربوط به اختلافات ملکی است واینطور پرونده ها وقت اداره را بیشتر از پرونده یک قتل میگیرد.

وی همچنین با اشاره به بودجه اداره ثبت اسنادو املاک گفت:۴۲درصد بودجه ثبت اسناد مربوط به هلال احمر، ۸درصد مختص به شهرداری و ۵۰درصد نیز از صندوق دولت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردوس برین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه