اخبار داغ

مدیر شرکت نفت منطقه تربت حیدریه مطرح کرد؛

افزایش 4 درصدی مصرف بنزین در تربت حیدریه

افزایش 4 درصدی مصرف بنزین در تربت حیدریه
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت:بی رغبتی شهروندان در استفاده از گاز طبیعی CNG مصرف بنزین در 8 ماهه نخست امسال را 4 درصد افزایش داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، مجتبی دلبری صبح امروز در جمع خبرنگاران تربت‌حیدریه اظهار کرد: در هشت‌ماهه نخست امسال 83 میلیون لیتر بنزین در منطقه تربت‌حیدریه مصرف‌شده که نسبت به مدت مشابه پارسال این رقم چهار درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت, .,

وی تصریح کرد: بی‌رغبتی شهروندان در استفاده از گاز طبیعی CNG باعث افزایش این میزان شده و این در شرایطی است که میزان فعالیت جایگاه‌های گاز طبیعی در مشهد 16 ساعت، کشور 12 ساعت و منطقه تربت‌حیدریه نیز 7 ساعت است.

, CNG , .,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تربت‌حیدریه با بیان اینکه در این مدت شاهد کاهش 27 درصدی نفت سفید بودیم، افزود: امسال برای هر خانوار 5 فقره کالابرگ توزیع‌شده که سهیمه آن‌ها بنا به استفاده موردنیاز در فصل زمستان 1040 لیتر است که درنهایت باید 16 میلیون 600 هزار لیتر مصرف می‌کردند، اما باصرفه جویی تنها 13 میلیون 400 هزار لیتر مصرف کردند.

, .,

منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه و مشتمل بر 9 شهرستان تربت‌حیدریه، مه ولات، رشتخوار، کاشمر، خلیل آباد، گناباد، بجستان و خواف با ظرفیت ذخیره‌سازی حدود 235میلیون لیتر که عمده فرآورده‌های نفتــــی موردنیاز را از طریق خط لوله هشت اینچ منشعب از خط 20 اینچ شاهرود، امام تقی تأمین می‌کند و سوخت‌رسانی جنوب خراسان رضوی و تأمین قسمتی از نیاز مصرفی سوخت منطقه خراسان جنوبی را عهده‌دار است.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه