اخبار داغ

شهردار باخرز:

وضعیت نابسامان راه های مواصلاتی «باخرز» اصلاح شود

وضعیت نابسامان راه های مواصلاتی «باخرز» اصلاح شود
شهردار باخرز با تاکید بر اینکه وضعیت نابسامان راه های مواصلاتی «باخرز» اصلاح شود گفت: بلوار ورودی شهر و خیابان های سطح شهر را در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار دادیم تا بتوانیم فضای متناسب با شأن شهروندان عزیز داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد حیدری شهردار شهر باخرز  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسلام باخرز با اشاره به نقش شوراها و مدیریت محلی در افزایش سرعت پیشرفت زندگی و جامعه گفت: نشست های بسیار خوبی را با صاحبنظران،نخبگان و کارشناسان شهرستان باخرز در خصوص وضعیت فعلی شهر باخرز و راهکارهای رسیدن به فضای شهری مطلوب برگزار شد و با توجه به برنامه ۴ ساله‌ای که برای شهر باخرز در نظر گرفته شده است امیدواریم بتوانیم به شهری مطلوب به شهروندان عزیز باخرزی دست پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز, سلام باخرز,

وی افزود: متاسفانه برخی مصوبات قبلی در مجموعه شهرداری و شورای شهر موجب نارضایتی بی اعتمادی مردم شده است که از کمیته انطباق شهرستان تقاضا داریم نسبت به تصویب مصوبات جدید مساعدت لازم را داشته باشند.

,

شهردار باخرز استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت‌های بومی را بسیار مهم ارزیابی کرد و اضافه کرد: المان های شهری هم با اولویت استفاده از ظرفیت‌های بومی ایجاد می‌شود و در مجموعه شهرداری عزم خود را در به کارگیری همه ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود به کار بسته ایم.

,

حیدری به کمبود سرانه فضای سبز در شهر باخرز اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه از نظر فضای سبز در وضعیت خوبی قرار نداریم و زیباسازی بولوار ورودی و خیابان های سطح شهر را در اولویت برنامه های شهرداری قرار دادیم تا بتوانیم با ایجاد رضایتمندی در مردم، شهری در شهر شهروندان عزیز باخرزی داشته باشیم که تحقق این امر نیازمند همکاری همه مسئولین و شهروندان محترم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه