اخبار داغ

فرماندار باخرز خبر داد؛

کمبود نیروی انسانی در دستگاه های اداری باخرز

کمبود نیروی انسانی در دستگاه های اداری باخرز
‌ فرماندار باخرز گفت: در حال حاضر در سطح دستگاه های اداری شهرستان باخرز با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم که این امر خدمت رسانی به مردم را با مشکل روبرو کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  جواد حسن زاده فرماندار شهرستان باخرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سلام باخرز گفت:با توجه به ضعیف بودن ساختار اداری شهرستان باخرز و کمبود نیروی انسانی در سطح دستگاه های اداری، مدیران ادارات تا جایی که می توانند اجازه خروج و درخواست انتقالی نیروهای زیر مجموعه خود را به شهرهای دیگر ندهند و حتماً باید قبل از انتقال نیروی جایگزین معرفی شده باشد تا خللی در خدمتگزاری به مردم صورت نگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز, سلام باخرز,

وی افزود: متاسفانه برخی افراد از سهمیه مناطق محروم استفاده می‌کنند و جذب دستگاههای اداری می شوند با گذشت دو یا سه سال از خدمت به بهانه های مختلف درخواست انتقالی به شهرهای دیگر را دارند که این موضوع موجب ضعیف شدن ساختار اداری در شهرستان باخرز شده است.

,

حسن زاده به موضوع اشتغال در شهرستان اشاره کرده و اظهار داشت: در بحث اشتغال باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و دستگاه‌ها باید در خصوص اطلاع رسانی عمومی برای استفاده از تسهیلات اشتغالزایی اقدام لازم را انجام دهند تا بتوانیم تا پایان سال نسبت به جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات تخصیص یافته عملکرد خوبی را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه