اخبار داغ

رقابت دانشگاه آزادی ها در مسابقات مفاهیم قرآن و سیره عملی عترت

رقابت دانشگاه آزادی ها در مسابقات مفاهیم قرآن و سیره عملی عترت
بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) در بخش کتبی ویژه اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در دو حوزه امتحانی خواهران و برادران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد،فرهاد خاکسار حقانی نماینده برگزاری آزمون قرآن و عترت (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اعلام این خبر گفت: بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) با حضور پرشور دانشجویان و استادان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

حقانی افزود: تعداد ۷۰۰ نفر دانشجوی خواهر، ۳۰۰ نفر دانشجوی برادر و ۸۰ نفر عضو هیأت علمی در ۱۳ رشته مربوط به مفاهیم قرآن و سیره عملی عترت با هم به رقابت پرداختند.

وی اظهار داشت: این مسابقات در رشته های تفسیر قرآن کریم، زندگانی چهارده معصوم (علیه السلام)، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، احکام برادران، احکام خواهران، زندگانی پیامبر (صلی الله علیه و آله)، ترجمه قرآن کریم( فارسی) و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه برگزار شد.

خاکسار حقانی با بیان اینکه براساس سهمیه بندی شورای هماهنگی فعالیت ها قرآنی دانشگاه ها ۳ نفر اول هر رشته به جشنواره ملی دانشجویان معرفی خواهند شد، گفت: نتایج اولیه و امتیاز داوطلبان بیست و سومین دوره مسابقات در ۲۱ دیماه اعلام می شود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آیین نامه جامع قرآن و عترت در واحدهای جامع و بسیار بزرگ به ۵ نفر اول و در دیگر واحد ها به سه نفر اول علاوه بر امتیازات عمومی۲ نمره به دروس عمومی معارف و سفر مشهد مقدس، هدایایی نفیس اهدا خواهد شد.

اضافه می شود: مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) باهمت کانون های قرآن و عترت (ع) به طور همزمان در ۶ حوزه در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور دانشجویان و اعضای هیأت علمی برگزار شد.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه