اخبار داغ

مسئول حوزه علمیه آیت‌الله صالحی ساری:

حوزه‌های علمیه نباید در پژوهش از دیگر مراکز علمی عقب‌تر باشند

حوزه‌های علمیه نباید در پژوهش از دیگر مراکز علمی عقب‌تر باشند
مسئول حوزه علمیه آیت‌الله صالحی ساری با تأکید بر لزوم پژوهش در حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: این وظیفه و رسالت حوزه‌های علمیه است که با شناخت دقیق نیاز در جهت رفع آن با انجام برنامه‌های تحقیقاتی و پژوهشی گام بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرساری، حجت‌الاسلام سید جلال صالحی در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه آیت‌الله صالحی (ره) ساری، با اشاره به اهمیت پژوهش، گفت: امروز هیچ مجموعه و مرکز علمی در جهان وجود ندارد که نسبت به مقوله پژوهش بیگانه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرساری,

وی با تأکید بر لزوم پژوهش در حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: این وظیفه و رسالت حوزه‌های علمیه است که با شناخت دقیق نیاز در جهت رفع آن با انجام برنامه‌های تحقیقاتی و پژوهشی گام بردارد.

مسئول مدرسه علمیه آیت‌الله صالحی (ره) ساری بابیان این‌که حوزه‌های علمیه در امر تحقیق و پژوهش نباید از دیگر مراکز علمی کشور عقب‌تر باشند، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه در تاریخ مهم‌ترین مراکز نشر و گسترش دین بوده‌اند که به برکت تلاش‌های شبانه‌روزی علمای دین امروز ضمن ماندگار شدن بسیاری از آثار و تألیفات ارزشمند دینی به بسیاری از سؤالات و شبهات دینی نیز پاسخ داده شد.

صالحی جشنواره علامه حلی را ازجمله اقدامات مناسب حوزه در جهت تقویت و رونق پژوهش در مدارس علمیه دانست و گفت: این جشنواره ظرفیت‌های پژوهشی مدارس علمیه را بیشتر آشکار می‌کند و این فرصت به طلبه می‌دهد که بتواند خود را در معرض آزمون پژوهشی قرار دهد.
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه