اخبار داغ

سرشماری پستانداران در الیگودرز آغاز شد

سرشماری پستانداران در الیگودرز آغاز شد
رئیس محیط‌ زیست الیگودرز از آغاز سرشماری پستانداران با هدف بررسی وبرنامه ریزی برای زیستگاههای شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر بلکی‌وند رئیس اداره محیط ‌زیست الیگودرز در گفت و گو با  هیجار گفت: با توجه به لزوم برآورد دقیق جمعیت گونه‌های شاخص حیات وحش، بررسی وضعیت حفاظتی، برنامه ریزی جهت مدیریت صحیح زیستگاه‌ها، اطلاع از زاد و ولد حیات وحش، شناسایی قابلیت‌ها و تهدیدات و ... سرشماری گونه‌های شاخص پستانداران در شهرستان  آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصغر بلکی‌وند رئیس اداره محیط ‌زیست الیگودرز در گفت و گو با  , هیجار,  گفت: با توجه به لزوم برآورد دقیق جمعیت گونه‌های شاخص حیات وحش، بررسی وضعیت حفاظتی، برنامه ریزی جهت مدیریت صحیح زیستگاه‌ها، اطلاع از زاد و ولد حیات وحش، شناسایی قابلیت‌ها و تهدیدات و ... سرشماری گونه‌های شاخص پستانداران در شهرستان  آغاز شد.,

وی ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت شهرستان با همکاری جمعی از طبیعت دوستان این سرشماری در چند مرحله  انجام می دهند  

,

بلکی‌وند اضافه کرد:  با توجه به سرمای هوای بخش شمالی شهرستان  منطقه شکار و صید ممنوع قالیکوه مورد سرشماری و قرار خواهد گرفت و مسیرهای بعدی در طی چند روز آینده مورد پایش قرار می گیرند.

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست الیگودرز با اشاره به اینکه در زمان  سرشماری یک قبضه سلاح شکاری از متخلفین کشف و ضبط شد اظهار داشت: مسیرهای بعدی در طی چند روز آینده مورد پایش قرار می‌گیرند .

,

بلکیوند خواستار همکاری بیشتر  مردم ورسانه ها  با این اداره شو بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و کوچ حیات وحش به ارتفاعات پائین‌تر، از همه هم وطنان انتظار می‌رود علاوه بر رعایت اصل مهمان نوازی در صورت مشاهده بدون آسیب رساندن به حیوانات به محیط‌ زیست اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه