اخبار داغ

عضو سابق شورای شهر شهردار سراب شد

عضو سابق شورای شهر شهردار سراب شد
طی مراسمی در فرمانداری سراب ضمن تکریم از مهندس علیپور, علیرضا موحدین , عضو سابق شورای شهر سراب به عنوان شهردار سراب معرفی شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب,  طی مراسمی در فرمانداری سراب ضمن تکریم از مهندس علیپور, علیرضا موحدین , عضو سابق شورای شهر سراب به عنوان شهردار سراب معرفی شد .حجت الاسلام والمسلمین اکرمی امام جمعه سراب  در این مراسم اظهار داشت: شورا باید پشتوانه شهردار باشد چرا که شهردار هر قدر توانمند باشد با شورای ضعیف و غیر متحد نمی تواند کاری را از پیش ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی ابراز داشت: افراد سخن چین خائن هستند و همیشه به دنبال منافع شخصی و شیطنت و اختلاف افکنی هستند.

,

امام جمعه سراب نیز باید بداند که شهردار کل مردم هست و به کل شهر بایک دید بنگرد و مردم نیز باید شهردار را یاری کنند و اموال شهدرای را به عنوان حق الناس حفظ کنند.

,

علی بدرشکوهی فرماندار شهرستان سراب نیز پاکدستی, قانونمندی, مقابله با فساد در سطوح مختلف و اتکا به ظرفیت های موجود را از نلزومات یک مدیر برشمرده و خاطرنشان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی امروز باید سرلوجه هر مدیر قرار گیرد.

,

وی افزود:شهردار هم چنانکه مدیر فنی و عمرانی شهریست باید مدیرفرهنگی هم تلقی شود و در اجرای پروژه ها باید مسایل فرهنگی هم لحاظ شود تا در آینده دچار ضرر و زیان نشویم.

,

در پایان مراسم از زحمات علیپور, سرپرست شهرداری سراب علیرضا موحدین , عضو سابق شورای شهر سراب به عنوان شهردار سراب معرفی شد .

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه