اخبار داغ

ضارب مامور راهنمایی ورانندگی الیگودرز دستگیر شد

ضارب مامور راهنمایی ورانندگی الیگودرز دستگیر شد
رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی الیگودرز گفت: ضاربی که مامور راهنمایی ورانندگی را در هنگام اعمال قانون از ناحیه گردن مجروح نمود دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سروان محمد باقر رشیدی در گفت وگو با هیجار گفت : عصر جمعه ستواندوم بابایی در هنگام اعمال قانون  یکدستگاه خودروی سواری پراید بوده که سرنشینان با وی درگیر ویکی از آنها مامور را از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرارداده  ومجروح نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجا,

وی ادامه داد: سرنشیان این وسیله نقلیه 2 نفر  بودند که  بازداشت شدند و وسلیه نقلیه آنها نیز توقیف شد.

,

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی الیگودرز گفت: افسر راهنمایی ورانندگی  مجروح به بیمارستان شهرستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و  هم اکنون نیز بستری بوده و  فردا مرخص می شود.

,

رشیدی اضافه کرد: احتمال اینکه ضارب از  مواد مخدر استفاده نموده وحالت عادی نداشته وجود دارد که پس از انجام آزمایشات نتیجه قطعی مشخص خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه قانون اجازه اعتراض به رانندگان را برای جرایم داده است بیان کرد: متاسفانه برخی قوانین راهنمایی ورانندگی  را رعایت نکرده وهنگام اعمال قانون نیز با ماموران درگیر می شوند در حالیکه  قانون حق اعتراض را به همه افراد داده است.

,

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی الیگودرز اظهار داشت: طبق قانون اگر شخصی نسبت به جرایم اعتراض دارد یا به دفتر  پلیس +10 مراجعه واعتراض خود را ثبت  کند ویا شخصا به  واحد اجرائیات راهنمایی ورانندگی شهرستان  مراجعه نموده  واعتراض می نماید که در هردو صورت رسیدگی های لازم انجام شده  اگر احقاق حق که باید فرد متخلف جریمه را پرداخت کند  ودر غیر اینصورت ضمن برخورد قانونی با مامور جریمه در شورای رسیدگی حذف خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه