اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی؛

عبرت های 9 دی، چراغ راه مقابله با فتنه ها است

عبرت های 9 دی، چراغ راه مقابله با فتنه ها است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اهمیت گرامیداشت حماسه 9 دی را یادآورشد و گفت: موفقیت های ایران در خشکاندن ریشه فتنه داعش در منطقه موجب نگاه های غضب آلود استکبار بخصوص رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب جهت ایجاد فتنه های دیگری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام عزیز عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر در خصوص 9 دی به آیه 5 سوره نور اشاره کرد و گفت: خداوند متعال با فرستادن پیامبران خود در میان مردم آنها را از تاریکی به سوی نور  و روشنایی هدایت کرد و شایسته است ما نیز با عبرت از داستان های اقوام که در تاریخ ذکر شده است درس عبرت گرفته و سپاسگذار نعمات الهی شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر,

عابدی در ادامه سخنان خود به ایام الله اشاره کرد و گفت: ایام الله در واقع از آن جمله روزهایی است که قوم و ملتی با عنایات خداوند متعال از ظلمات بیرون آمده و به سوی نور هدایت رهنمون می شوند.

,

 وی اهمیت گرامیداشت حماسه 9 دی را یادآورشد و گفت: گرامیداشت این روز بزرگ امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است چونکه حساسیت خاصی در منطقه و جهان حاکم است و موفقیت های ایران در خشکاندن ریشه فتنه داعش در منطقه موجب نگاه های غضب آلود استکبار و رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب جهت ایجاد فتنه های دیگری شده است پس لازم است این مراسم های بزرگداشت روز  بزرگ هرچه باشکوه تر برنامه ریزی و اجرا گردند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اندیشه های رهبر معظم انقلاب در خصوص 9دی را یاداور شد و گفت: 9 دی هر سال در واقع سالگرد حماسه مردم است و بحق از آن جمله ایام الهی است که در آن مردم حق طلب با عنایات الهی و  بهره گیری از بصیرت بالا و اندیشه های مقام معظم رهبری به پا خواستند  تا گمراهان را از ظلمات بی بصیرتی به نور بصیرت رهنمون کنند.

,

عابدی در پایان سخنان خود  رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با فتنه ها را یادآور شد و گفت: علی رغم تاکید مقام معظم رهبری آن امام بصیر و هادی، انقلابیون و دوستداران انقلاب لازم است در مقابله با هر نوع فتنه ای  از انفعالات پیش رو مواظبت کنند.

,

وی افزود:  مسئولین هم در اینخصوص لازم و ضروری است تا مواضع خود را در فتنه ها بصورت صریح  مشخص کرده و مرزبندی خود را مطابق دستورات مقام معظم رهبری از خودی و غیر خودی، دوست و دشمن، فتنه و انحراف، مشخص کنند که این نقشه راه ، حجت شرعی و قانونی است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه