اخبار داغ

بخش سوم گزارشی از ابعاد پنهان همایش سرمایه گذاری اخیر؛

مدیران ارشد استان چه چیزی را انکار می کنند؟ +سند

مدیران ارشد استان چه چیزی را انکار می کنند؟ +سند
در ادامه بررسی ابعاد پنهان همایش سرمایه گذاری، بخشی از مستندات مرآت به منظور تنویر افکار عمومی منتشر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت،استاندار سمنان در حالی در روز یازدهم آذرماه مدعی عدم استفاده از اعتبارات استانی برای برگزاری همایش مذکور شده بود که بر اساس این نامه، اختصاص مبلغ هزار میلیون ریال برای برگزاری این همایش مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار محترم در تاریخ 16 خرداد سال جاری یعنی حدود 6 ماه مانده به برگزاری همایش بوده است. چنانکه در این نامه مشاهده می شود محمدباقر نوبخت (معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه) در تاریخ 9/2/1396 ابلاغیه ای در خصوص اضافه کردن مبلغ مذکور به اعتبارات هزینه ای اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان صادر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

قابل ذکر است رونوشت این نامه نیز جهت استحضار مدیرکل محترم دیوان استان سمنان به آن دستگاه ارسال شده است که لازم است مسئولان این نهاد موضع صریح خود را در ارتباط با هزینه کرد مبالغ مذکور به سمع و نظر افکار عمومی برسانند و استنادات قانونی موجه بودن این هزینه کرد را ارائه کنند.

,

نکته دیگر مربوط به پرسشی است که مرآت در گزارش های قبل خود مطرح کرده است. پرسش مرآت این بود که با وجود عدم عمل تورنس به تعهداتش، مجریانِ همایش در ازای دریافت چه امتیازاتی حاضر به پرداخت مبلغ 50 هزار یورو(معادل 252 میلیون تومان) به وی شده اند؟ تحریریه مرآت جهت تنویر افکار عمومی اسامی حاضران در نشست را به انضمام مبالغی که برای حضور در این همایش پرداخت کرده اند منتشر می کند.

,

لیست اسامی شرکت کنندگان در همایش + هزینه پرداختی

,

 

,

, ,

 

,

, , , , , , , ,

 

,

مجموع این مبالغ البته بیشتر از رقمی است که مجریان برگزاری همایش به تورنس پرداخت کرده اند و با توجه پرداخت بخشی از هزینه های پذیرایی و اسکان میهمانان در هتل استقلال و هتل اسپینار (از جمله هزینه های مربوط به اسکان معدود میهمانان خارجی حاضر در همایش) از محل اعتبارات استانی، لازم است مسئولان استان به طور شفاف پاسخ دهند که چقدر از این مبالغ به جیب  مجریان برگزاری همایش و احیانا افراد دیگری رفته است؟

,

پی نوشت 1: مرآت بار دیگر به مسئولان استان توصیه می کند تا به جای فرافکنی و انجام اقدامات نمایشیِ از سرِ استیصال، پیش از روشن شدن بیشتر ابعاد پنهان این همایش، پیش قدم شوند و به جای تقابل با شهروندان آگاه استان، بابت اتفاقات رخ داده در جریان برگزاری این همایش از افکار عمومی استان عذرخواهی کنند.

,

پی نوشت 2: تحریریه مرآت ضمن تقدیر از شهروندان مطالبه گر استان سمنان بابت حمایت های بی دریغ خود از این شبکه، به عموم مردم اطمینان می دهد که ضمن تداوم پیگیری ها در خصوص ابعاد همایش مذکور، با قدرت به موضوعاتی از این دست خواهد پرداخت.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه