اخبار داغ

گفتگوی اختصاصی با رزمنده مدافع حرم فومنی؛

باید با اتحاد بیشتر و زیر پرچم ولایت فقیه در مقابل استکبار جهانی بایستیم/هدف داعش حمله به ایران بود/بچه هفت روزه و دو روزه را سر بریدند

باید با اتحاد بیشتر و زیر پرچم ولایت فقیه در مقابل استکبار جهانی بایستیم/هدف داعش حمله به ایران بود/بچه هفت روزه و دو روزه را سر بریدند
محسن جباری رزمنده مدافع حرم فومنی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بهجت خبر گفت: ما باید با اتحاد بیشتر و زیر پرچم ولایت فقیه در کنار هم در مقابل استکبار جهانی و داعشیان بایستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت خبر؛  محسن جباری از رزمندگان دوران هشت ساله دفاع مقدس است که اخیرا مدتی به عنوان مدافع حرم به جبهه مقاومت خدمت کرده است به این بهانه به دیدار او در خانه اش واقع در بخش سردار جنگل رفتیم و به بیانات شیرینش گوش جان سپردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت خبر,

, ,

این رزمنده دوران دفاع مقدس در آغاز سخن ضمن ابراز احترام به تمام مسلمانان وغیرمسلمانان جهان، آنهایی که حامی جنگ نیستند و حامی صلح و دوستی هستند گفت: سلام و عرض ادب دارم خدمت رهبر انقلاب اسلامی ایران، مردم مسلمان چه شیعه و چه سنی، کلیه نیروهای امنیتی ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی، راهور و … و تمام کسانی که برای کشورمان امنیت برقرار کرده اند تا ما اینگونه راحت زندگی کنیم. باید عرض کنم اکنون که ما اینجا هستیم و داریم صحبت می کنیم چندین کیلومتر مرز داریم که در حال حاضر نیروهای نظامی از این مرزها نگهبانی می کنند و ما اینگونه با آرامش خاطر در حال زندگی کردن هستیم. به غیر از مرزها در داخل شهرها نیز نیروهای انتظامی،ارتش، سپاه، نیروهای بسیج برای امنیت کشور فعالیت می کنند که لازم است قدردان همه این خدمات باشیم. بنده با سابقه ۲۷۸۹ روز حضورم در جبهه حق علیه باطل و مدتی خدمتم در سوریه قلبا دوست ندارم در جهان ثانیه ای جنگ و خونریزی شود و آرامش مردم سلب شود.

,

محسن جباری با اشاره به پیدایش داعش و حمایت حامیان این گروه تروریستی اظهار کرد: در ابتدا باید در مورد کسانی که داعش را بوجود آورده اند صحبت کنیم. بدانید که نیروهای داعش در اسرائیل و آمریکا آموزش دیده اند، هر نوع آموزشی که به نظر می رسد به آنها داده اند. در اسرائیل چندین سال آموزش کشتار دیده اند که چطوری بکشند، آموزش شکنجه دیده اند که چگونه شکنجه را انجام دهند. آمریکا و کشورهایی که حامی و همراه آن هستند امنیت را در خاورمیانه از بین برده اند.

,

وی در ادامه افزود: اسرائیل باعث شده است که نظم تمامی کشورها بهم بریزد مانند همین الان که ۳۳ ماه است در یمن جنگ است. همه اینها بدون طرح ریزی نیستند. آنها اتاق فکری دارند که در آن اینگونه برنامه ها را طراحی می کنند. در ایران هم اگر زمانی بیایند به ما بگویند که شما موشک ها و سامانه های دفاعی را جمع کنید این کار یعنی امضا کردن مرگ هشتاد و پنج میلیون نفر مردم ایران و مطمئن باشید بعد از آن صددرصد به ایران حمله می کنند. در همین سوریه قبل از این که داعش به سوریه حمله کند، سوریه را خلع سلاح کردند. امروزه اسرائیل و آمریکا هر کشوری را که خلع سلاح‌ کنند و سامانه موشکی و دفاعی را از آن بگیرند صددرصد به آن کشور حمله می کنند.

,

این مدافع حرم فومنی با اشاره به اهداف گروه تروریستی داعش تصریح کرد: باید بگویم که هدف داعش سوریه نبود بلکه هدفشان ضربه زدن و حمله به ایران بود. در حال حاضر همه این کشورها که جمع شده اند و این تشکیلات را بوجود آورده اند و آشوب در منطقه ایجاد کردند هدف اصلی شان کشور ایران است و با کشور دیگری کار ندارند. اما در عراق داعشی ها می خواستند فتنه ایجاد کنند اما عراقی ها با نخست وزیری آقای حیدر العبادی که انسانی متفکر و با ایمانی است گول بعضی از این کشور ها را نخورد ولی سوریه اینطور نبود. بشار اسد فقط نیروهایی داشت که در داخل شهر مثل نیروی انتظامی در کشور ما شهرها را اداره می کردند و ارتشی نداشت که بتواند در مقابل دشمنان مقابله کند.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره جریان فناوری هسته ای ایران تاکید کرد: در جریان مذاکرات هسته ای اوباما هم گفته بود که اگر من می توانستم پیچ و مهره های هسته ای ایران را از بین ببرم این کار را خواهم کرد. از این حرف می فهمیم که هدف های شومی برای ایران دارند.

,

جباری با مقایسه نبرد هشت ساله ایران با عراق و جنگ سوریه بیان داشت: جنگ ایران با جنگ سوریه فرق دارد. جنگ هشت ساله ایران و عراق جنگش مشخص بود، خاکریزی بود چه در غرب و چه در جنوب، ولی در سوریه نه، در سوریه وضعیت برعکس است. اینها وقتی وارد سوریه شدند اکثر شهرها را تصرف و ویران کردند و سعی کردند بین شیعه و سنی درگیری و تفرقه راه بیندازند.

,

وی در رابطه با جنایات تروریست های داعشی متذکر شد: داعشی ها هر کاری را که از دستشان بر می آمده انجام داده اند و تمام آموزش هایی را که دیده بودند آنها را بر روی مردم سوریه پیاده کردند جنگ، خونریزی، جنایت. آنها تمام‌خانه ها را ویرانه کردند. اقتصاد را از بین بردند. شهر و ساختمان ها را ویران کردند. اگر شما به سوریه بروید هیچ ساختمان سالمی را نمی توانید ببینید، درب، پنجره، حتی پیریز های برق را هم کنده و برده اند. تمامی میراث فرهنگی، مساجد و… را نابود کردند. سوریه را از خود دمشق تا حلب، تا شیخ نجار و مناطق دیگر که نزدیک مرز ترکیه است همه را خراب و ویران کرده اند. آدم کشی شان هم مشخص است. به زنان و دختران تجاوز کردند ، شکنجه داده اند، حتی بچه هفت روزه و دو روزه را سر بریده اند و شکمشان را خالی کرده و به سیخ کشیده ودستان مادرش را بسته اند و گوشت بچه اش را به او داده اند تا بخورد، جنایتی نبوده است که داعش انجام نداده است. من فکر نمی کنم که کارهای داعش را حتی چنگیز مغول و حتی هیتلر انجام داده باشد که همه این ها را اسرائیلی ها برای مردم سوریه طراحی کردند که الحمدالله با درایت جبهه مقاومت حکومت داعش از بین رفت.

,

جباری با اشاره به تهدیدات امنیتی داعش برای کشور ما عنوان کرد:
حضرت آقا در همان لحظه این فتنه شوم دست آنها را پیشتر خوانده بود و با شجاعت و اندیشه خوب توانست نیروهای داعشی را در خارج از مرزهای ایران اسلامی مهار و زمینگیر کند و به آنها اجازه ورود به خاک عزیزمان را ندهد. اگر اینها داخل کشور می آمدند ما چند هزار شهید می دادیم به جز اینکه ساختمان و مکان های مسکونی و غیر مسکونی خراب و ویران می شدند. در همین کشور سوریه نیروهای جیش و ارتش سوریه و همچنین هم پیمانان دولت بشار اسد و با تفکر، شجاعت سردار سلیمانی و مدافعان حرم توانستند داعش را از سوریه بیرون کنند ولی گروه های دیگری مانند النصره و … هستند که مشکلاتی را بوجود می آورند ولی ما می دانیم که این مشکلات نیز با تدابیر بالا و با فرماندهی سردار سلیمانی که حتما با برنامه ریزی و مدیریت خود می توانند آرامش را به این مردم و کشور برگردانند.

,
,

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان داشت: خوشبختانه در عراق با تدبیر آگاهانه آیت الله سیستانی و ارتش و جیش عراق توانستند تمامی نیروهای داعشی را از خاک خود بیرون نمایند و خود را به مرز سوریه که بوکمال می باشد رساندند و با تلاش های بسیاری این شهر را نیز آزاد کردند که شیری.نی آزادسازی آن برای ما همانند آزادسازی خرمشهر بود.

,

این مدافع حرم فومنی با بیان احترام سوری ها برای ایرانی ها متذکر شد: در سوریه احترام خاصی برای مدافعان حرم ایرانی قائلند و رفتار خوبی با مدافعان حرم دارند.

,

وی با طرح سوالی از سران آمریکا و اسرائیل تصریح کرد: در سوریه کاری داعشی ها کرده اند که من فکر نمی کنم هیچ کسی از صدر اسلام تا حالا این کار ها را کرده باشد. بنده از سران آمریکا و اسرائیل می پرسم که اگر داعش را خاورمیانه درست می کرد و می فرستاد به کشور خودتان و به مردم خودتان و خانواده خودتان ظلم و تجاوز می کردند آنها چه کار می کردند، این جنایتی که داعشی ها با مردم سوریه و با عراقی ها انجام داده اند اگر همین جنایت را این ها با مردم کشور آنها انجام می دادند آن ها چه عکس العملی انجام می دادند.

,

جباری در پایان با اشاره به تهدیدات مهمی که کشورمان را تهدید می کند خاطر نشان کرد: آن ها صددرصد برنامه های شوم زیادی برای ما دارند و کار داعش هنوز تمام نشده است و ما باید با اتحاد بیشتر و زیر پرچم ولایت فقیه در کنار هم در مقابل استکبار جهانی و داعشیان بایستیم. شما ببینید چقدر فشار می آورند که می خواهیم موشک را از ایران بگیریم که عملی شدن این موضوع باعث مرگ مردم کشور می شود و آنها سریعا به ایران حمله می کنند بدون چون و چرا اگر موشک را هم از ما بگیرند، دیگر کارمان تمام است اما ما مقام معظم رهبری را داریم که مردی بزرگ و اندیشمند، شجاع و آگاه به زمان است و نمی گذارد چنین کاری عملی شود و لازم است که ما به فکر آینده باشیم چون خدا با ماست و ان شاءالله تا پیروزی نهائی جبهه مقاومت چیزی نمانده است. در آخر عرایضم تشکر و قدردانی می کنم از امام راحل عزیزمان که درس شجاعت،استقلال و راه شهادت را به ما آموخت، از رهبر گرانقدرمان که با هدایت و راهنمایی ایشان راه ایمان و شهادت را در روح و جانمان زنده نگهداشته وتشکر می کنم از فرماندهان و مدافعان حرم عزیزمان که در این راه جان خود را به خطر انداختند و از خانواده هایشان که صبوری و شکیبایی کردند و از ملت ایران که همیشه در مواقع ضروری در میدان حاضر بودند و با بصیرت خود به ما دلگرمی می دهند تشکر می کنم. از تمامی مردم التماس دعا دارم.

,

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه