اخبار داغ

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا:

خواص بی بصیرت باید پاسخگوی تحریم های ظالمانه علیه ملت باشند

خواص بی بصیرت باید پاسخگوی تحریم های ظالمانه علیه ملت باشند
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه پیروز اصلی حماسه ۹ دی مردم بودند گفت: ۹ دی آزمون بزرگ ملت ایران در موضوع بصیرت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سال ۸۸، سالی بود پر آشوب و پر حادثه که انقلاب و نظام اسلامی رادر فراز و فرودی قرار داده بود که به تعبیر عده ای بزنگاهی برای ضربه به نظام شده بود اما همین بزنگاه محکی شد برای تجدید عهد و بیعت مردم با نظام و انقلابی که به جان و دل خواستندش.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

 چند ماه آشوب و بلوای فتنه گران داخلی و خارجی به براندازی و توطئه علیه نظام در یوم الله ۹ دی به دیوار حضور و حمایت مردم پای آرمان های نظام و انقلاب اسلامی برخورد کرد.

,

 

,

فتنه ای که می رفت تا انقلابی از جنس انقلاب های رنگی و مخملی در کشور راه بیاندازد با بصیرت و هوشیاری مردم ناکام ماند.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد عباسی در گفتگو با خبرنگار نافع با اشاره به حماسه ۹دی سال ۸۸ اظهار کرد: دشمن با شکلگیری انقلاب اسلامی از همان ابتدا برای ضربه زدن به این انقلاب سعی و تلاش می کرد و تمام و قوا و نیروهای خود را در عرصه های مختلف به ویژه ۸سال دفاع مقدس پای کار آورد تا انقلاب ما را به شکست منتهی کند.

, نافع,

 

,

وی تصریح کرد: دشمنی های استکبار طی سالها از حادثه طبس گرفته تا تحمیل ۸سال جنگ و تا رقم زدن تحریم های ظالمانه علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران تداوم یافت و در سال ۸۸  با خودخوخواهی و جاه طلبی و خودبزرگ بینی برخی مسئولین کشور در قالب دیگری پیاده شد.

,

 

,

۹دی آزمون بزرگ ملت در موضوع بصیرت بود

, ۹دی آزمون بزرگ ملت در موضوع بصیرت بود, ۹دی آزمون بزرگ ملت در موضوع بصیرت بود,

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینای همدان با بیان اینکه حوادث سال ۸۸ به زعم دشمن بزنگاهی برای براندازی نظام بود گفت: دشمن در اتفاقات آن سال تلاش کرد بیشترین ضربه خود را بر عمود نظام و جامعه اسلامی که همان ولایت فقیه است وارد آورد.

,

 

,

وی تأکید کرد: بصیرت مردم در این ماجرا تمام توطئه ها و نقشه های دشمن را خنثی کرد و در واقع، ۹دی آزمون بزرگ ملت در موضوع بصیرت شد که ملت با سربلندی در این آزمون موفق شدند.

,

 

,

خواص بی بصیرت باید پاسخگوی تحریم های ظالمانه علیه ملت باشند

, خواص بی بصیرت باید پاسخگوی تحریم های ظالمانه علیه ملت باشند, خواص بی بصیرت باید پاسخگوی تحریم های ظالمانه علیه ملت باشند,

حجت الاسلام و المسلمین عباسی ادامه داد: خواص و مسئولین بی بصیرت و افرادی که در این اتفاقات نظام را تا لبه پرتگاه برده بودند در این آزمون بصیرت سنجی مردود شدند و باید به جهت امیدی که برای ضربه زدن به نظام در دل دشمن ایجاد کردند پاسخگو باشند.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر این امر که بسیاری از تحریم های ظالمانه ای که امروز بر کشور تحمیل می شود از بی بصیرتی و بی مسئولیتی این خواص بوده است عنوان کرد: آنها باید در دادگاه صالحه ای پاسخگوی اقدامات و زیاده خواهیشان که خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن نقش ایفا کردند باشند.

,

مردم پیروز اصلی در حماسه۹دی بودند

, مردم پیروز اصلی در حماسه۹دی بودند, مردم پیروز اصلی در حماسه۹دی بودند,

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا به سبقه تاریخی بی بصیرتی و زیاده خواهی خواص در جامعه اسلامی اشاره و بیان کرد: در صدر اسلام هم افرادی بودند که در مقابل امیرمؤمنان ایستادند و یا موارد متعددی که هواپرستی و جاه طلبی موجب مخالفت افراد در مقابل اهل بیت علیهم السلام شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره در معرض آزمونهایی از جنس ۹دی بوده و هست تبیین کرد: نقش اصلی را در این حماسه مردم بازی کردند و پیروز اصلی این میدان بودند که اگر حضور و بصیرت این مردم نبود امید دشمن برای براندازی نظام افزون می شد.

,

 

,

حماسه۹دی وظیفه مسئولین را سنگین تر کرده است

, حماسه۹دی وظیفه مسئولین را سنگین تر کرده است, حماسه۹دی وظیفه مسئولین را سنگین تر کرده است,

حجت السلام عباسی تأکید کرد: هرجا مردم پای کار و در خط مقدم حراست از نظام و انقلاب اسلامی قرار گرفتند دشمن ناکام و نا امید مانده است و بارها این حمایت و بیعت خود را با حضور مؤثر در انتخابات ها و راهپیمایی ها به نمایش گذاشته اند.

,

 

,

وی افزود: این حمایت و بیعت مستحکم مردم با نظام وظیفه مسئولین امر را در برابر آنها افزون می کند بنابراین مسئولین هم باید در خدمت صادقانه و جانانه پاسخگوی این دلبستگی و شعور باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه