اخبار داغ

عضو شورای شهر الیگودرز؛

هیچ کدام از نیروهای شرکتی اخراج نمی شوند/شهرداری درساختار اداری دارای مشکلات زیادی است

هیچ کدام از نیروهای شرکتی اخراج نمی شوند/شهرداری درساختار اداری دارای مشکلات زیادی است
بهمنی گفت: شرکت حجمی در قرارداد یکساله خود تعهد بر بکاریگیری همه نیروها شرکتی شهرداری الیگودرز را داده است و هیچ کدام از نیروها اخراج نخواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا بهمنی مسئول کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر الیگودرز در گفت و گو با هیجار در خصوص رفع مشکل نیروهای شرکتی شهرداری گفت: شهرداری الیگودرز دارای   184 نیروی شرکتی می باشد که از این تعداد  74 نفر دربخش اداری وآتش نشانی هستند و110 نفر نیز در بخش خدمات شهری فعالیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضا بهمنی مسئول کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر الیگودرز در گفت و گو با , هیجار,  در خصوص رفع مشکل نیروهای شرکتی شهرداری گفت: شهرداری الیگودرز دارای   184 نیروی شرکتی می باشد که از این تعداد  74 نفر دربخش اداری وآتش نشانی هستند و110 نفر نیز در بخش خدمات شهری فعالیت می کنند.,

وی ادامه داد: حقوق این نیروها  با انعقاد قرارداد با شرکتهای حجمی  بر مبنای قانون اداره کاری محاسبه می شود و اضافه کاری  و نیز به آنها پرداخت خواهدشد .

,

بهمنی اضافه کرد: شرکت با ماشین آلات وتجهیزات به روز  برای خدمت به مردم بکارگیری خواهد کرد و خدمات شهری  را به شهروندان ارائه خواهد نمود.

,

عضو شورای شهر الیگودرز با اشاره به اینکه هیچکدام از نیورهای شرکتی اخراج نخواهند شد اظهار داشت: این شرکت از تمام کارگران ونیروهای قراردادی استفاده خواهد کرد و همه فعالیت ها وعملکرد آن با نظارت شهرداری انجام خواهد شد و هر جایی درارائه  خدمات کوتاهی کند طبق مقرارات شهراداری رسیدگی خواهد کرد.

,

مسئول کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر الیگودرزگفت: تلاش و سعی همه  اعضای شورای شهر این است که  همه نیروهای شرکتی بکارگیری شوند ودر این راستا با افزایش بودجه و تاکید این نکته در قرارداد یکساله این شرکت هیچکدام از نیروها اخراج نمی شوند مگر در موارد استثنائی که  نیرو خواستار ادامه همکاری با شرکت نباشد.

,

بهمنی یاد آورشد :ساختار اداری شهرداری دارای مشکلات زیادی  است و  تغییر این  ساختار در حوزه اختیارات شهردار می باشد و این ساختار باید درهمه حوزهها خدمات رضایت بخش ارائه دهد و شورای شهر هیچ گونه دخالتی  در چینش نیروها در شهرداری انجام  نخواهد داد  و شهردارنیز در این امر صاحب الاختیار است .

,

وی خبر بکارگیری کارگر افغانی در شهرداری را تکذیب کرد بیان نمود :به هیچ عنوان نیروهای افغانی در شهرداری بکاریگیری نخواهد شد و اگر مسئولی در شهرداری چنین مطالبی را بیان نموده  شهردار قطعا تذکرات لازم را به وی خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه