اخبار داغ

برای ساختن شهر باید ابتدا از خود شروع کنیم

برای ساختن شهر باید ابتدا از خود شروع کنیم
شهر خوب را افکار و رویکردها ،مشارکت آگاهانه مردم و در یک کلام شهروند خوب می سازد و تعلقات منفی و تحریک احساسات نیز سبب عدم پیشرفت وتوسعه می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هیجار ،ظاهرا  برای عده ای از افراد ، آبروی مردم و حرکت و تلاش های مثبت و رو به جلو در شهرستان الیگودرز هیچ گونه اهمیتی ندارد !

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجا,

این که گفته می شود برخی ها ، شهر را صرفا برای خود و مقاصد خود می خواهند در اینجا مصداق پیدا می کند !

,

انتخاب رویکردهای تنش زا از سوی هر جریان یا افرادی که صورت بگیرد قطعا فضای آرامش و کار و تلاش را تحت الشعاع قرار می دهد و معلوم است کام افرادی معدود و خاص را شیرین می کند .

,

  رویکردهای ویرانگر نه تنها چهره شهر را هر چه بیشتر تخریب می کند بلکه در جهت توسعه و آبادانی منطقه که عمدتا با سرمایه گذاری های احتمالی شرکت ها و افراد حقیقی و حقوقی میسر خواهد شد دیوار دافعه شهر را روز به روز مرتفع تر می سازد و به تبع آن از شهر تصویری زشت به دیگران نشان داده می شود که در واقع این نوعی ظلم و تضییع حقوق مردم محسوب می شود ؟!

,

برخی ها سال ها از روی نادانی و یا منفعت های شخصی و کینه توزی ها، منافع عمومی  شهرستان را قربانی کرده اند و هنوز هم دست بردار نیستند !

,

اینگونه افراد جزو کسانی هستند که آخرالامر با ژست های طلبکارانه ، مطالبه گرانه و منتقدانه ، فرهنگ منطقه و زحمات صادقانه خادمان مردم را زیر سوال می برند و  فریاد وا اسفاه سر می دهند که چرا این شهر عقب مانده است  و چنین و چنان ! و مدام القاء می کنند این شهر منجی می خواهد و آن کسی نیست جز آن که و آنچه ما می پسندیم !

,

ای وای این شهر انگار صاحبی ندارد !

,

ای داد و بیداد چرا فلان شهر از ما جلو زده و ما پیشرفت نکرده ایم ! و مدام باآدرس دهی غلط به ابقاء محرومیت ها دامن می زنند و ...

,

غافل از آن که شهر خوب را شهروند خوب می سازد !

,

شهر خوب را افکار و رویکردهای ما می سازد !

,

شهر خوب را مشارکت آگاهانه مردم می سازد !

,

شهر خوب را دست های پاک می سازد !

,

 بیاییم شهر را صرفا برای سودجویی و امیال خویش نخواهیم !

,

بیاییم با کنار گذاشتن تعلقات منفی و تحریک احساسات مخرب و ضد توسعه ، به حد بضاعت فضای آرامش برای جبران عقب ماندگی های انباشته شده از گذشته های تاریک را رقم بزنیم و برای اعتلای شهرمان گام برداشته و در این راه  ابتدا از خود شروع کنیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه