اخبار داغ

سرکنسول پاکستان در مشهد:

تشرف سالانه 300 هزار زائر پاکستانی به مشهد مقدس / مشکل اصلی تجارت بین ایران و پاکستان درگاه بانکی است

تشرف سالانه 300 هزار زائر پاکستانی به مشهد مقدس / مشکل اصلی تجارت بین ایران و پاکستان درگاه بانکی است
سرکنسول پاکستان در مشهد گفت: مشکل اصلی تجارت بین ایران و پاکستان درگاه بانکی است به همین منظور تفاهم نامه ای امضا شده که بانک مرکزی ایران و پاکستان دوطرف آن بوده اند تا روابط تجاری رضایت بخش شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ عرفان محمود بخاری ظهر امروز به مناسبت صدو چهل و یکمین ولادت بنیانگذار پاکستان «محمد علی جناحم با اشاره به اینکه در حال برنامه ریزی برای گسترش روابط در مشهد و خراسان هستیم، گفت: در صدد هستیم تبادلات آموزشی و فرهنگی انجام و فیلم های پاکستانی در مشهد اکران شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

کشمیر باید آزادانه مسیرش را انتخاب کند

, کشمیر باید آزادانه مسیرش را انتخاب کند, کشمیر باید آزادانه مسیرش را انتخاب کند,

 

,

وی با بیان اینکه پاکستان پشتیبان کشمیر است و کشمیر باید آزادانه مسیرش را انتخاب کند، افزود: پاکستان همیشه از کشمیر دفاع کرده و کشمیر و فلسطین از قدیمی ترین پرونده های سازمان ملل است که حل نشده هستند و در واقع خیلی از نتایج آن راضی نیستیم.

,

 

,

بخاری اظهارکرد: پاکستان در رویارویی با تروریست در خط مقدم بوده و از سال های دور درگیر با مقابله با تروریست بوده است.

,

 

,

پاکستان در خط مقدم رویارویی با تروریسم است

, پاکستان در خط مقدم رویارویی با تروریسم است, پاکستان در خط مقدم رویارویی با تروریسم است,

 

,

وی افزود: در چند ماه اخیر ایران کشمیر را مانند فلسطین دانسته است، بنابراین از رهبر معظم انقلاب تشکر و تقدیر داریم و در سه مرحله رهبر معظم انقلاب اسلامی از کشمیر و پاکستان حمایت کرده اند؛ چراکه کشمیر مانند فلسطین است و به منطقه ای کوچک محدود نمی شود و می توان گفت موردی جهانی است.

,

 

,

سرکنسول پاکستان در مشهد مقدس تصریح کرد: همیشه ایران را به عنوان کشوری برادر و دوست یاد می کنیم.

,

 

,

ناامنی مرزی در حد دولتی و کشوری نیست

, ناامنی مرزی در حد دولتی و کشوری نیست, ناامنی مرزی در حد دولتی و کشوری نیست,

 

,

وی با اشاره به اینکه روابط  تجاری گسترش یافته است، افزود: در سطح ملی و دولتی هیچ مشکلی وجود ندارد همانطوری که در سال های اخیر مسئولان دولتی دو طرف از کشورها بازدید داشته اند.

,

 

,

محمود بخاری خاطرنشان کرد: نظریه پاکستان در رابطه با یمن این است که هیچ دخالتی نکند و بهای سنگینی هم در این زمینه پرداخته اند.

,

 

,

وی گفت: چهار میلیون پاکستانی در عربستان فعالیت دارند که بخشی از این افراد را دیپورت کرده و پاکستان در این رابطه خسارت دیده است؛ اما حاضریم خسارات مالی را متحمل شویم.

,

 

,

سرکنسول پاکستان در مشهد مقدس گفت: ایران با هند رابطه نزدیک اقتصادی دارد و پاکستان در این زمینه نظری ندارد و تلاش داریم در قواعد و ارزش هایی که ایمان داریم پایدار باشیم  و مهم نیست چه خساراتی می دهیم.

,

 

,

وی افزود: سعی داریم رابطه با امت مسلمان را بهبود ببخشیم، همچنین تأکید داریم مسلمانان وحدت خودشان را حفظ کنند؛ چراکه در حالت طبیعی دشمنان مختلفی داریم.

,

 

,

محمود بخاری با بیان اینکه آمریکا 17 سال در پی پیروزی در افغانستان بود، خاطرنشان کرد: پاکستان معتقد است مشکل افغانستان سیاسی است و نه نظامی و لذا باید از لحاظ سیاسی حل شود؛ اما آمریکا هزینه های زیاد نظامی داده است.

,

 

,

سالانه 300 هزار زائر به مشهد می آیند

, سالانه 300 هزار زائر به مشهد می آیند, سالانه 300 هزار زائر به مشهد می آیند,

 

,

سرکنسول پاکستان در مشهد مقدس گفت: سالانه 300 هزار زائر از پاکستان به مشهد می آیند، بنابراین دولت بلوچستان مقدماتی را فراهم کرده که توسط استاندار خراسان رضوی به رسمیت شناخته شده و درصدد هستیم تمامی مراحل حضور زائران در مشهد تسهیل پیدا کند.

,

 

,

وی افزود: حدود هفت هزار پاکستانی مقیم داریم که مشکلاتشان در ارتباط با کنسولگری و همکاری با مقامات ایرانی رفع می شود.

,

 

,

محمود بخاری اظهار کرد: مشکل اصلی تجارت بین ایران و پاکستان درگاه بانکی است به همین منظور تفاهم نامه ای امضا شده که بانک مرکزی ایران و پاکستان دوطرف آن بوده اند تا روابط تجاری رضایت بخش شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه