اخبار داغ

رئیس شورای شهر خرم آباد:

معاونت سرمایه گذاری در شهرداری خرم آباد راه اندازی می شود / بدهی بیش از ۲۸۰ میلیاردتومانی شهرداری

معاونت سرمایه گذاری در شهرداری خرم آباد راه اندازی می شود / بدهی بیش از ۲۸۰ میلیاردتومانی شهرداری
رئیس شورای شهر خرم آباد با اشاره به بدهی بیش از 280میلیاردتومانی شهرداری گفت: پرسنل شهرداری از سه تا 15 ماه حقوق معوقه داشته اند که الان به پنج ماه رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک اردشیر دریکوند در نشست خبری در سالن جلسات شهرداری خرم آباد با اشاره به بدهی بیش از 280میلیارد تومانی شهرداری گفت: پرسنل شهرداری از سه تا 15 ماه حقوق معوقه داشته اند که الان به پنج ماه رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: قبلا اولویت پرداخت حقوق با شهرداری مرکزی بوده است اما الان اولویت پرداخت حقوق با نیروهای پارکبان است یعنی حتی قبل از آن که نیروهای ستادی حقوق بگیرند نیروهای تظنیف از مزایا بهره مند شوند.

,

 

,

رئیس شورای شهر خرم آباد با بیان این که به دنبال راه اندازی معاونت سرمایه گذاری در شهرداری خرم آبادهستیم، اظهار داشت: به دنبال ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری هستیم و تلاش داریم بخش خصوصی برای اجرای پروژه ها به شهر ما ورود پیدا کند.

,

 

,

دریکوند با اشاره به این که مردم نسبت به مدیریت شهری بی اعتماد شده اند،بیان کرد: میزان پرداخت عوارض شهرداری در خرم‌آباد هفت درصد است این مشارکت پایین مردم در پرداخت عوارض بیانگر عدم اعتماد مردم است باید این اعتماد را به وجود آوریم که اگر عوارضی دریافت می شود برای شهر هزینه می شود.

,

 

,

وی در رابطه با پروژه زیرگذر بهارستان گفت: این پروژه نه تصمیم شورای شهر بود و نه شهردار قبلی بلکه پروژه ای بود که به شهرداری تحمیل شد و در این پروژه ما زمانی کارمان را شروع کردیم که ۵۰ درصد عملیات خاک‌ برداری‌ این زیرگذر تمام ‌شده بود و تلاش می کنیم که پیمانکار پروژه را به اتمام برساند.

,

 

,

دریکوند با انتقاد از وضعیت نامناسب ورودی های شهر گفت: وضعیت همه ورودی‌های شهر به ویژه ورودی جنوب شهر نامناسب‌ است و شهرداری باید برای ساماندهی آن اقدام کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه