اخبار داغ

پیرمرد ۸۱ ساله بوکانی پیرترین هوادار فوتبال ایران

پیرمرد ۸۱ ساله بوکانی پیرترین هوادار فوتبال ایران
همه هواداران فوتبال در بوکان او را به خوبی می شناسند و برایش احترام خاصی قائل هستند فردی که سالیان دور و درازی است در گرما و سرما به تشویق تیم های فوتبال بوکان می پردازد به این کارنیز عشق می ورزد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، همه هواداران فوتبال در بوکان او را به خوبی می شناسند و برایش احترام خاصی قائل هستند فردی که سالیان دور و درازی است در گرما و سرما به تشویق تیم های فوتبال بوکان می پردازد به این کارنیز عشق می ورزد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

آری صحبت از علی شریفی پیرترین هوادار فوتبال در بوکان است که هم اکنون و در ۸۱ سالگی نیز هنوز پرهیجان و شاداب و با تعصبی باور نکردنی به تشویق تیم های فوتبال بوکان می پردازد.
در همین رابطه گفتگوی ویژه ای با این هوادار متعصب فوتبال بوکان انجام داده ایم که متن کامل ان در زیر می آید.
بیشتر خود را برای خوانندگان کانی پرس معرفی کنید؟
علی شریفی هستم متولد ۱۳۱۵ در روستای شیخلر یکی از ابادی های نزدیک شهر بوکان.
چطور شد که به فوتبال علاقه مند شدید و ایا خودتون نیز فوتبال بازی می کردید؟
خیر بنده اصلا فوتبال بازی نکردم ولی عشق خاصی به فوتبال بویژه تیم های بوکانی دارم، از همان اوائل که فوتبال در بوکان به صورت جدی پا گرفت بنده به تماشای ان می رفتم و تیم های بوکانی را در مقابل حریفان تشویق می کردم.
تیم های بوکانی پیش از ساخت استادیوم وحدت در کجا فوتبال بازی می کردند ؟
آن زمان بوکان پر بود از زمین های خاکی از جمله زمین ابوذر، زمین فعلی استادیوم وحدت، علی اباد و … که تیم های بوکانی در مقابل حریفان خود مسابقه می دادند و مردم دور میدان جمع می شدند و به تشویق بازیکنان می پرداختند.
بهترین تیم و بازیکن بوکانی در طول چند دهه گذشته را چه کسی می دانی؟
خوب تیم های زیادی در فوتبال بوکان افتخار افرین شدند اما سردار را باید بهترین تیم تاریخ بوکان دانست هرجند تیم های همچون نوروز، میلاد،بهمن، پرسپولیس و منتخب بوکان و غیره … نیز طی سال های نه چندان دور برای بوکان افتخار افرینی کردند و دل هواداران را شاد.
بازیکنان زیادی در فوتبال بوکان درخشیدند اما بازیکنانی همچون کمال فتحی، نادر اسکندری، سلیمان تحریریان،و د ه ها بازیکن دیگری که اکنون نام انها در خاطرم نیست جز بازیکنانی بودند که با تعصب مسال زدنی برای فوتبال و تیم های بوکانی توپ زدند.
شیرین ترین برد و تلخ ترین شکست های فوتبال بوکان را به یاد دارید؟
هر بازی که با پیروزی برای فوتبال بوکان به اتمام می رسد شیرین است و هر باختی نیز تلخ هرچند پیوزی و باخت در مقابل حریف سنتی بوکان یعنی تیم های مهابادی همیشه تلخ و شیرین بوده است
به عنوان یک هوادار اکنون فوتبال بوکان را چگونه می بینی؟
خوشبختانه امروز شاهد تیمی قدرتمند به نام سردار در فوتبال بوکان هستیم که هر بازی هزاران نفر را به استادیوم می کشاند که متاسفانه اکنون با مشکلاتی رو به رو است که امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا این تیم موفق شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه