اخبار داغ

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

۱۰۲ کیلوگرم "تریاک" توسط پلیس مبارزه با موادمخدر لرستان کشف شد+تصویر

۱۰۲ کیلوگرم "تریاک" توسط پلیس مبارزه با موادمخدر لرستان کشف شد+تصویر
فرمانده انتظامی لرستان گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته توانستیم ۱۰۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را توسط پلیس مواد مخدر استان کشف کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: تور فرماندهی انتظامی استان لرستان گسترده و دقیق است و خوشبختانه در 24ساعت گذشته توانستیم 102کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را توسط پلیس مواد مخدر استان کشف کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با بیان این که استان لرستان شریان های حیاتی مهمی دارد و همه واحدهای پلیس در مبارزه با مواد مخدر، تهیه، توزیع و مصرف کنندگان دردمند هستند،گفت: در این راستا 2باند مهم 6نفره دستگیر و 2 دستگاه خودرو ضبط شد.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان با تأکید بر این که نگاه و رویکرد پلیس امسال مبارزه با خرده فروشان است،اظهار داشت:  99طرح حجمی حدود 123نقطه آلوده استان که بیشترین اعتیاد به مواد مخدر را داشته پاکسازی شده است.

,

 

,

کشف مواد مخدر

, کشف مواد مخدر,

 

,

سردارمهدیان نسب با اشاره به کشف حدود سه تن و 400کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده در سال جاری، تصریح کرد: توقیف223 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر، متلاشی کردن 57باند بزرگ مواد مخدر 13باند فرا و دستگیری 17هزار و300قاچاقچی،توزیع کننده و خرده فروش و معتاد متجاهر از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری بوده است.

,

 

,

وی تصریح کرد: در طرح مبارزه با مواد مخدر با همه خرده فروشانی که جوانان مردم را آلوده می کنند و باعث می شوند تألمات روحی برای خانواده ها به وجود آید به شدت برخورد می کنیم کما این که نقاط آلوده را یکی یکی مشخص کردیم و مرحله دوم پاکسازی نقاط آلوده از روز شنبه آغاز می کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه