اخبار داغ

اقدام ایثارگرانه جانباز باشتی / مغازه ای که پس از ۴سال بحث و جدل به شهرداری واگذار شد+تصاویر

اقدام ایثارگرانه جانباز باشتی / مغازه ای که پس از ۴سال بحث و جدل به شهرداری واگذار شد+تصاویر
یک باب مغازه تجاری در خیابان پاسداران باشت توسط جانباز باشتی به شهرداری این شهر واگذار شد.این مغازه که در خیابان پاسداران قرار گرفته بود و مالک آن جانبازی به نام تیمور احسانبخش است پس از 4 سال بحث و جدل روی خرید و فروش آن بوده است به شهرداری باشت واگذار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باشت نیوز؛ صبح امروز یک باب مغازه تجاری در خیابان پاسداران باشت توسط جانباز باشتی به شهرداری این شهر واگذار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشت نیوز,

 

,

این مغازه که در خیابان پاسداران قرار گرفته بود و مالک آن جانبازی به نام تیمور احسانبخش است  پس از 4 سال  بحث و جدل روی خرید و فروش آن بوده است به شهرداری باشت واگذار شد.

,

 

,

 این مغازه تجاری  به دلیل قرار گرفتن نامناسب در وسط خیابان اصلی که منتهی به کلنیک زنده یاد حاج ظفر تاجگردون بود باعث خطراتی برای ماشین ها و تصادفات بوده است.

,
, , ,

تیمور احسان بخش در جمع خبرنگاران شهرستان باشت عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر و خصوصا امام جمعه محترم از ما همکاری خواستند که تکلیف این مغازه هرچه زودتر حل شودو  در بازگشایی خیابان پاسداران همکاری لازم را داشته باشیم.

,

 

,

بعد از چندین سال بحث و جدل بر روی این باب مغازه بنده به عنوان یک جانبازی که در هشت سال دفاع مقدس به کمک و یاری کشورمان شتافتم اکنون با مشورت با خانواده ام  به ندای شهردار شهرم پاسخ دادم.

,

 

,
, , ,

 

,

واگذاری این مغازه تجاری همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام بوده و امروز تخریب این مغازه صورت گرفت تا با این کار این خیابان عریض شده و مشکل تصادفات حل شود.

,

 

,

احسان بخش تصریح کرد: شهردار فعلی شبانه روز ما را تنها نگذاشتند و پیشنهادهایی برای واگذاری این ملک دادند که در این روز فرخنده این ملک را به شهرداری واگذار کردیم.

,
, , ,

وی افزود: قیمت این باب مغازه به دلیل آنکه تجاری محسوب می شود قیمت بالایی داشت و از نظر مالی برای ما ارزش بالایی داشته است و  می توانست برای پدر و برادرانم اشتغال ایجاد کنند و درآمدزایی کنند ولی با توجه به شرایط موجود و تبادل نظری که شورای شهر با ما داشتند تصمیم بر این شد که این باب مغازه را به شهرداری واگذار کنیم.

,

 

,

این مغازه متعلق به یک پدر با سه فرزند بوده که در سال ۱۳۵۹ از طریق بخشداری آن زمان حدود ۱۲ متر از این مغازه تخریب و برای جاده ارتباطی گرفته شد ، که در قبال آن هیچ گونه پولی دریافت نکردیم و با داشتن این باب مغازه می توانست اشتغال زایی برای خانواده خود ایجاد کنند.

,

ولی با رایزنی با شهرداری یک باب مغازه دیگر در چند ده متری همین مغازه به احسانبخش داده شد.

,
, , ,

احسانبخش انجام اینکار را احترام به شهرداری شهرستان و همچنین دیگر نهادها و ادارات و همچنین به خاطر مردم شریف شهرستان باشت میداند.

,

 

,

و اکنون در حال تخریب این باغ مغازه تجاری هستیم امیدوارم شهردار شهرستان به تواند در دیگر کارها پیشرو و موفق باشد.

,

 

,

گفتنی از شهردار جدید باشت پس از دو ماه کار و تلاش بخش عمده ای از مشکلات و طرح های باشت را حل و فصل کرده است که پایگاه خبری باشت نیوز بزودی گزارشی از این اقدامات را به اطلاع شهروندان شهرستان باشت می رساند.

,

 

,
, , ,

x

,
, , ,
, , ,

x

,

x

, , , x,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه