اخبار داغ

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

روشنگری به موقع رهبر معظم انقلاب فتنه سال ۸۸ را خاموش کرد

روشنگری به موقع رهبر معظم انقلاب فتنه سال ۸۸ را خاموش کرد
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: با تدبیر حکیمانه، مقام معظم رهبری توطئه دشمن را در ایجاد فتنه سال 88 شناختند و با روشنگری به موقع جلوی این فتنه را گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار شد با اشاره به فتنه سال 88 و عوامل ایجاد آن اظهار داشت: جاه طلبی، دنیا طلبی، حرص،  بی بصیرتی و نفوذ عوامل خارجی موجب ایجاد فتنه سال 88 شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی جدا شدن از ولایت را از عوامل بی بصیرتی دانست و تاکید کرد: با بصیرت، تقوا و اخلاص می توان در شرایط سخت بر فتنه ها فائق آمد.

,

 

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در ادامه گفت: پیامبر اکرم (ص)می فرماید: می توان عمار را در شرایط فتنه الگوی خود قرار دهید از خصوصیات عمار پیروی از اسلام و ولایت است و در نهایت در رکاب ولایت شهید شد.

,

 

,

وی در خصوص فتنه سال 88 بیان داشت: برخی خواص که عمار را الگوی خود می دانستند در هنگام فتنه به کمک فتنه گران شتافتند.

,

 

,

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در خاموش کردن فتنه سال 88 گفت: با تدبیر حکیمانه، مقام معظم رهبری توطئه دشمن را شناختند و با روشنگری به موقع جلوی این فتنه را گرفتند.

,

 

,

وی افزود: وقتی روشنگری مقام معظم رهبری روی داد، مردم ایران با هر طیفی وقتی این فتنه ، بی احترامی به بیرق امام حسین (ع) و توهین به اصل ولایت را دیدند و اینکه آمریکا و اسراییل پشت این قضیه هستند، با اقدام به موقع در 9 دی سال 88 به خیابان ها آمدند و جلوی این فتنه گران را گرفتند.

,

 

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان هدف فتنه گران را جدا کردن مردم از ولایت و از بین بردن اقتدار انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تنها را توفیق بر این فتنه ها اتحاد و انسجام حول محور ولایت است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه