اخبار داغ

فرمانده سپاه سیاهکل:

۹دی سیلی محکم مردم به حمایت از ولایت‌فقیه به فتنه گران بود

۹دی سیلی محکم مردم به حمایت از ولایت‌فقیه به فتنه گران بود
فرمانده سپاه سیاهکل گفت: با توجه به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی؛ می‌بایست با بصیرت افزایی؛ دسیسه‌های دشمنان را نابود کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ داریوش خوشحال در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل اظهار کرد: مردم گیلان در هشتم دی‌ماه ۱۳۸۸ یک روز زودتر از مردم سایر نقاط کشور به میدان آمدند تا اعلام کنند با گوشه چشم ولی‌فقیه؛ دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

وی بابیان اینکه ۹دی سیلی محکم مردم به حمایت از ولایت‌فقیه به فتنه گران بود و آن‌ها را سر جایشان نشاند، گفت: فتنه گران با حمایت سردمداران عبری، عربی و غربی و در رأس آن استکبار جهانی؛ قصد براندازی اصل نظام را داشتند، اما با تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و به برکت خون شهدا سرکوب شدند.
فرمانده سپاه سیاهکل بابیان اینکه فتنه ۸۸ موجب آشکار شدن ماهیت خواص بی‌بصیرت شد، تصریح کرد: با توجه به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی؛ می‌بایست با بصیرت افزایی؛ دسیسه‌های دشمنان را نابود کنیم.
خوشحال در خصوص گرامیداشت حماسه ۸ و ۹دی درسیاهکل، خاطرنشان کرد: مانند سال‌های گذشته مراسم باشکوهی با حضور همه مردم فهیم و ولایت مدار سیاهکل بعد از نماز مغرب و عشا پنج‌شنبه در مسجد جامعه سیاهکل برگزار می‌شود تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) بیعت کنیم.
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه