اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

منفعت‌طلبی برخی خواص در فتنه ۸۸، کشور را تا لبه پرتگاه پیش بُرد

منفعت‌طلبی برخی خواص در فتنه ۸۸، کشور را تا لبه پرتگاه پیش بُرد
یک کارشناس سیاسی گفت: آنچه باعث دامن زدن به فتنه ۸۸ شد این بود که برخی نخبه های سیاسی، منافع شخصی و حزبی را بر منافع ملی ترجیح دادند و به گفته رهبر معظم انقلاب، کشور را تا لبه پرتگاه پیش بردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عمران علیزاده استاد دانشگاه و کارشناس علوم سیاسی در گفتگو با خبرنگار نارخبر؛ اقدامات سران خارج نشین کودتای سبز سال ۸۸ را از عاملان آتش فتنه دانست و گفت: در فتنه ۸۸، ایالات متحده قصد شبیه سازی انقلاب رنگی را در ایران داشت به همین منظور منافع مشترکی برای پیوند مخالفان داخلی و خارجی تعریف کرد تا بتواند بین آنها هماهنگی بر ضد نظام ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر؛, نارخبر؛,

منفعت‌طلبی برخی  خواص در فتنه ۸۸، کشور را تا لبه پرتگاه پیش بُرد

, منفعت‌طلبی برخی  خواص در فتنه ۸۸، کشور را تا لبه پرتگاه پیش بُرد, منفعت‌طلبی برخی  خواص در فتنه ۸۸، کشور را تا لبه پرتگاه پیش بُرد,

وی افزود: متاسفانه بعضی از مسئولان و خواص در راستای منافع مشترک با خارج نشینان، اقدامات تنش زایی را انجام دادند.

,

علیزاده بیان کرد: مخالفان خارج نشین که در ایران جایگاهی برای بیان مطالبات خود نداشتند از طریق سران فتنه در پی ساقط کردن نظام بودند، غافل از اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم با شرکت در انتخابات «دولت» را انتخاب می‌کنند و اساس نظام همیشه ثابت است.

,

وی ادامه داد: اشتباه محاسباتی دشمنان این بود که آشوب چند شهر بزرگ را به معنی اغتشاش در کل کشور می‌دانست در حالیکه اکثریت مردم، نتیجه انتخابات را پذیرفته بودند و حتی بعضی از خواص در سالهای بعد به عدم تقلب در انتخابات اعتراف کردند.

,

این کارشناس علوم سیاسی اظهار کرد: آنچه باعث دامن زدن به فتنه ۸۸ شد این بود که برخی نخبه های سیاسی، منافع شخصی و حزبی را بر منافع ملی ترجیح دادند و به گفته رهبر معظم انقلاب، کشور را تا لبه پرتگاه پیش بردند.

,

عدم پیروزی در انتخابات بهانه آشوب فتنه‌گران

, عدم پیروزی در انتخابات بهانه آشوب فتنه‌گران, عدم پیروزی در انتخابات بهانه آشوب فتنه‌گران,

علیزاده انتخابات را بهانه آشوب دانست و تصریح کرد: جریانی که از طریق شبکه های اجتماعی مانند توئیتر، حمایت کامل  شبکه های ماهواره ای و پشتیبانی سفارتخانه‌های خارجی از آشوبگران چند شهر ایران شکل گرفته بود، با اقدامات بعضی از خواص راهی را طی می‌کرد که به فتنه ۸۸ ختم شد.

,

وی خاطرنشان کرد: هر کشور نهادی برای تائید نتیجه انتخابات دارد که در نظام ایران اسلامی، وظیفه بررسی روند انتخابات با شورای نگهبان است ولی فتنه‌گران با القای تقلب، بدون آنکه مدرکی برای اثبات ادعای خود داشته باشند، نتیجه انتخابات را نپذیرفته و این امر را بهانه‌ای برای آشوب و اغتشاشات خود کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه