اخبار داغ

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان:

رهبر انقلاب در زمان فتنه از سوی بسیاری از خواص تنها ماند

رهبر انقلاب در زمان فتنه از سوی بسیاری از خواص تنها ماند
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان با تأکید بر اینکه درایت رهبرمعظم انقلاب و بصیرت مردم باعث نجات ملت و نظام شده است، گفت: بسیاری از خواص رهبر معظم انقلاب را تنها گذاشتند اما ایشان مدبرانه مدیریت حوادث را به دست گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دیارباران»، حجت الاسلام اسماعیل پوررضا صبح امروز در مسجد باقرالعلوم دانشگاه گیلان با اشاره به حماسه ملی ۹ دی، اظهار کرد: ملت ایران در روز ۹ دی۸۸ با بصیرت و هوشیاری جلوی آشوب و فتنه های دیگر را گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «, دیارباران, »,

وی ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع)بیان کرد: سزاوارترین شخص برای اینکه انسان محبت خود را برای وی خرج کند کسی است که مردم به او امید دارند.

,

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گیلان با بیان اینکه مردم به مسئولان خود امیدوارند، گفت: بنا به روایتی امام رضا(ع) فرموده است مردم به خیر مسلمانی که مسئول است امید دارند و چنین فردی باید بر امیال نفسانی خود افسار ببندد.

,

پوررضا با اشاره بر اهمیت روز ۹ دی، تصریح کرد: در طول تاریخ دشمن برای تصرف یک‌ ملت از طریق جنگ سخت و خشم اقدام می کرد اما رفته رفته جنگ نرم و نیمه سخت جایگزین جنگ سخت شد.

,

وی تصریح کرد: ترور ۱۷ هزار نفر از هموطنان در زمان انقلاب به نوعی جنگ نیمه سخت محسوب می شود و علاوه بر آن شهید بهشتی، شهید رجایی و مسئولین پاکدست زیادی برای بقای این نظام ترور شدند.

,

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان با اشاره به بخش هایی از کتاب "سایه عقاب ها" گفت: بر اساس مستندات در سال ۸۴ عده ای در ایران رفتار و عملکردی که به سود ایالات متحده آمریکا بود از خود بروز دادند.

,

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم روی انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ برنامه ریزی کرده بود افزود: مک کین در کتاب سایه عقاب ها اعلام داشته بود که در بسیاری از کشورها جنگ نرم را پیاده کرده است و در ایران نیز با عنوان انقلاب سبز و در قالب انتخابات آشوب ایجاد خواهد کرد.

,

رضاپور مسئه نفوذ را مهمترین عامل در ایجاد جنگ نرم بیان کرد و گفت: ۱۳ ماه قبل از انتخابات ۸۸ همایشی در آمریکا برگزار شد که در این همایش انزجار خود را در خصوص انتخابات اعلام کردند.

,

**در زمان انتخابات باید صداقت دولت مورد توجه قرار گیرد

, **در زمان انتخابات باید صداقت دولت مورد توجه قرار گیرد,

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گیلان با تاکید بر اینکه در زمان انتخابات باید صداقت دولت مورد توجه قرار گیرد، افزود: همه دولت ها در کشور ما تخلف از اجرای قانون داشتند و این نماد حقیقی دروغگویی و عمل نکردن به وعده هاست.

,

وی با اشاره بر مانور دشمنان در ایجاد فتنه ۸۸ تصریح کرد: دشمنان برای ایجاد تشویش و آشوب بر دروغگویی دولت اسبق، تقلب و ابطال انتخابات و مواردی از این دست کار کردند و کمیته صیانت از انتخابات را با نمایندگان آقایان کروبی، خاتمی و هاشمی تشکیل دادند.

,

پور رضا با اشاره بر اینکه اگر دشمن بر ما شمشیر بکشد بر او شمشیر می کشیم، افزود: آقای هاشمی رفسنجانی در زمانی که باید از نظام دفاع می کرد و در مقابل کسانی که اصل نظام را به بهانه انتخابات نشانه گرفته بودند سکوت پیشه کرد و این امر موجب آشوب های بیشتر شد.

,

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان با بیان اینکه آقایانی که در حصر بودند تا حدود یک سال بیانیه می دادند و با نظام و نتایج انتخابات مخالفت می کردند، گفت: برخی از مسئولین در آن زمان در حقیقت فرعون زمان شدند.

,

وی با بیان اینکه برخی خود را فراتر از دیگران و قانون بدانند خاص بودن نیست بلکه انحراف است، گفت: برخی می خواستند ستاد شهدای حزب سبز را در زمان فتنه ایجاد کنند که نشانه از بی درایتی و صحنه سازی این افراد بود که فریب جنگ نرم دشمن را خوردند.

,

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان با واکاوی مرگ مشکوک ندا آقا سلطان بیان کرد: این مرگ‌ مشکوک توسط خود جنبش سبز رقم‌ خورد تا نظام اسلامی را ظالم جلوه دهند و خود را خدمتگزار مردم معرفی کنند، مگر می شود با فریب، دروغ و کلک زدن به مردم خدمت کرد؟!

,

وی با تاکید بر اینکه درایت رهبرمعظم انقلاب و بصیرت مردم باعث نجات ملت و نظام شده است، گفت: درایت رهبر معظم انقلاب که بسیاری از خواص نیز ایشان را تنها گذاشتند اما ایشان مدبرانه مدیریت حوادث را به دست گرفتند و دیگری بصیرت مردمی بود که به رهبر انقلاب اطمینان کردند و انحراف و فتنه را ۸ و ۹ دی تشخیص دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه