اخبار داغ

در آستانه گرامیداشت نهم دی ماه؛

آیا بی مهری مسئولان اجرای البرز به نه دی ادامه دارد؟/ منتظر حضور استاندار البرز در برنامه گرامیداشت قیام مردمی نه دی هستیم

آیا بی مهری مسئولان اجرای البرز به نه دی ادامه دارد؟/ منتظر حضور استاندار البرز در برنامه گرامیداشت قیام مردمی نه دی هستیم
باید منتظر ماند تا استاندار جدید البرز دعوت انقلابی مردم را برای پاسداری از آن قیام تاریخی را لبیک می گوید و یا مانند دوستان گذشته برخی ملاحضات جناحی و سیاسی را ترجیح می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، قیام مردمی نهم دی ماه سال ۸۸ بدون شک یکی از تاثیر گزار ترین حرکت ها و حضور به موقع مردم ایران برای پشتیبانی و دفاع از آرمان های خود است که باید در زمره قیام های بزرگی هم چون ۱۵ خرداد، ۱۷ شهریور، انقلاب و... در نظر گرفته شود.
استان البرز که در آن مقطع بخش غربی تهران محسوب می شد نیز از این حرکت هوشمندانه عقب نماند و در تجمع پرشوری بر حفظ آرمانهای خود و انقلاب عزیز اسلامی در دهم دی ماه تاکید کرد.
اما چند سالی است که مسئولان اجرایی این استان چندان توجهی به گرامیداشت آن قیام نمی کنند، و صرفاً به برخی از اظهارات کلی کفایت کرده اند.
برای مثال استاندار سابق البرز که البته خود زمانی مسئول ستاد انتخاباتی یکی از سران فتنه بود، علی رغم پیگیری و مطالبه مردم و رسانه ها در سه سال گذشته حتی یک بار هم در مراسم رسمی استان به همین مناسبت شرکت نکرد، و یا زمانی که در جلسه رسمی داخل سالن استانداری صراحتاً از سران فتنه با کف و سوت دفاع شد هیچ وقت موضع قاطع و مشخصی نگرفت.
البته مردم از منصب داران همیشه جلوتر بودند و همان ایام با تجمع مقابل استانداری وظیفه خود را در محکومیت آن حرکت انجام و لزوم برخورد با مسئول خاطی خواستار شدند.
امروز که بعد از انتخابات اردیبهشت ماه موجی از تغییر در مدیران کشور شکل گرفت، البرز هم به تدریج در حال تغییر مسئولان اجرایی است، باید منتظر ماند تا استاندار جدید البرز که در مسئولیت های قبلی خود سابقه قابل قبولی دارند دعوت انقلابی مردم را برای پاسداری از انقلاب و آن قیام تاریخی را لبیک می گوید و یا مانند دوستان گذشته برخی ملاحضات جناحی و سیاسی را ترجیح می دهند؟
بعد از گذشت نزدیک به ۸ سال از آن اتفاقات تلخ، بسیاری از چهره های سیاسی که آن روز یا سکوت کردند و یا در پازل فتنه گران قرار گرفتند، امروز اعتراف می کنند که اشتباه کرده اند که این وضعیت به هیچ جناح سیاسی و حتی داخل کشور محدود نمی شود؛ تاریخ چه قاضی صادقی است برای ارزیابی اتفاقات و تحولات خاص، کسانی که روزی با همه توان از فتنه دفاع می کردند امروز در صدا و سیما صراحتاً آن را رد می کنند و توطئه دشمن می نامند.
اما با این وجود هستند برخی کوته نظران که هنوز مدافع همان نظریه باطل تقلب در انتخابات و اغتشاش وابسته خارجی بوده و از مواضع خود کوتاه نمی آیند.
اگر زمانی حرکت مردم ایران در۳۰ تیترها و ۲۵ مرداد ها برای اعلام وجود خود بود، اگر در ۱۷ شهریورها، ۱۵ خرداد ها و ۲۲ بهمن برای ایجاد انقلاب بود، بی شک نهم دی ماها برای پاسداری و تثبیت حکومت انقلابی خود است که باید در زمره همان قیام ها گرامی داشته شود.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه