اخبار داغ

فرمانده سپاه الیگودرز:

9دی تجلی روحیه انقلابی و ارادت ملت به ولی امر مسلمین جهان است

9دی تجلی روحیه انقلابی و ارادت ملت به ولی امر مسلمین جهان است
سرهنگ برامکی گفت: ملت بزرگ ایران هرساله در حماسه 9 دی با خلق حماسه روحیه انقلابی و ارادت خود به رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای را به دشمنان نظام نشان می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد برامکی فرمانده سپاه الیگودرز در گفت وگو با  هیجار  گفت: فتنه 88شورش اشرافیت بر اسلامیت  بود ، سران فتنه  به دلیل متاع ناچیزدنیا و چپاول دارایهای ملت وبا هدف کمرنگ نمودن نقش نظام اسلامی در دل ،ذهن وجان مردم آن را ایجاد نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

وی ادامه داد : دشمنان نظام اسلامی باهمدستی نوکرانی که درآستین خود پرورش داده بودند به دنبال بهانه برای اجرای نقشه خود بودند که بهترین گزینه انتخابات ریاست جمهوری سال  88 بود .

,

فرمانده بسیج شهرستان الیگودرز حماسه بزرگ مردمی 9 دی را مظهر بصیرت و ارادت ملت  به رهبری دانست و گفت: ملت ایران هرساله در حماسه  9  دی نشان می دهند که با هیچ کدام از مسئولین عقد اخوت نبسته اند وهمیشه پیرو رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای هستند واین روحیه انقلابی که حاصل ولایت مداری  به دشمنان اسلام  نشان می دهند .

,

دبیر ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر الیگودرز به عوامل فتنه در کلام امیر المومنین علی (ع) اشاره نمود وافزود: بزرگترین ظلم سران فتنه سلب فرصتهای بزرگ از ملت ایران است  و فتنه گران  به خیال اینکه مردم بعد از سی سال از انقلاب سرد یا خسته شده اند باایجاد فتنه قصد براندازی نظام را داشتند و ولی با خلق  حماسه در 9 دی از این آزمون سربلند بیرون آمدند و نشان دادند که انقلاب روز به روز بالنده تر از گذشته  می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه