اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه قدس در بروجن:

آمریکا جنایتکارترین کشور دنیا/اسرائیل دچار تردید جدی شده است

آمریکا جنایتکارترین کشور دنیا/اسرائیل دچار تردید جدی شده است
جانشین فرمانده سپاه قدس در بروجن ضمن بیان این که امروز اطاق های فکر و مراکز مطالعاتی اسرائیل نسبت به 25 سال آینده دچار تردید جدی شده اند، گفت: میدانی که آمریکایی ها برای عربستان سعودی باز کرده اند روزگار آنها را سیاه خواهد کرد:
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، سردار سرتیپ اسماعیل قآنی در مراسم اربعین شهید مدافع حرم علیرضا جیلان طی سخنانی، گفت: امروز شهدای مدافع حرم با دفاع از حریم ولایت توانستند اقتدار انقلاب اسلامی را در دنیا اثبات کنند و  یک گام بلند دیگر برای تحقق بخشیدن به آرزوهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب برداشتند.

وی با اشاره به نعره کشی مسئولین آمریکایی و اقدامات زشتی که حتی مردم کشور خود آنها نیز نکوهش می کنند، گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا در تبلیغات انتخاباتی با صراحت می گفت شش هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده اند.

سردار قآنی با بیان این که اگر قدرت اسلام نبود آمریکا اوضاع منطقه را به هم می ریخت، گفت: اولین ماموریت روسای جمهور آمریکا دفاع از اسرائیل است.

وی به جنایت های مختلف کشور آمریکا و اسرائیل در منطقه اشاره کرد و گفت: میدانی که آمریکایی ها برای عربستان سعودی باز کرده اند روزگار آنها را سیاه خواهد کرد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس با اشاره به جنگ عربستان سعودی با مردم یمن، تصریح کرد: سعودی ها اگر 20 سال دیگر هم در یمن بجنگند امکان موفقیت ندارند.

آمریکا جنایتکارترین کشور دنیا/اسرائیل دچار تردید جدی شده است

وی کشور آمریکا را جنایت کار اول دنیا خواند و گفت: آمریکایی ها به جای آن که جوابگوی فروش تسلیحات به عربستان سعودی باشند به کشورهای دیگر تهمت می زنند.

سردار قآنی افزود: امام راحل فرمودند اگر بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شود کسی جرات جسارت به فرزندان معنوی پیامبر را ندارند؛ این شهدای مدافع حرم پرچم‌دار چنین بسیج جهانی هستند.

جانشین فرماندهی سپاه قدس اضافه کرد: انسان های مظلوم در یمن با تسلیحاتی که آمریکا در اختیار عربستان سعودی قرار داده است به خاک و خون کشیده می شوند.

سردار قآنی با اشاره به حضور 10 ساله آمریکا در کشور عراق، گفت: رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) شعار اصلی شهدای عالی مقام است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس با بیان این که در حقیقت شهدای مدافع حرم شهدای حریم ولایت هستند، گفت: شهدای عالی مقام مدافعین حرم در استمرار دفاع مقدس از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری خطاب به اسرائیل غاصب که 25 سال آینده را نخواهید دید، گفت: امروز اطاق های فکر و مراکز مطالعاتی اسرائیل نسبت به 25 سال آینده دچار تردید جدی شده اند در حالی که روزی نیل تا فرات را بحث می کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, آمریکا جنایتکارترین کشور دنیا/اسرائیل دچار تردید جدی شده است, آمریکا جنایتکارترین کشور دنیا/اسرائیل دچار تردید جدی شده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه