اخبار داغ

حجت الاسلام راشد یزدی:

اسلام دین فرهنگ و مقاومت است نه دین جنگ/ آقایی در جمهوری اسلامی متعلق به خادم‌ترین افراد به مردم است

اسلام دین فرهنگ و مقاومت است نه دین جنگ/ آقایی در جمهوری اسلامی متعلق به خادم‌ترین افراد به مردم است
استاد اخلاق حوزه با بیان اینکه استاد پرورش خادم خلق بود، گفت: در جمهوری اسلامی آقایی را به کسی می‌دهند که خادم‌تر به مردم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  ندای اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم راشد یزدی ، در چهارمین سالگرد عروج ملکوتی استاد علی‌اکبر پرورش در حسینیه بنی فاطمه (س) اصفهان، اظهار کرد: غربی‌ها واژه دموکراسی را زیبا بیان و به آن اشاره می‌کنند ولی یک میلی‌متر به آنچه اسلام به مردم‌داری توجه دارد نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان,

این کارشناس مسائل دینی، مردم، پیشوایی انقلاب، تشکل و تحزب و تداوم انقلاب را چهار عنصر نقش دار در هر انقلاب عنوان کرد و گفت: رکن اصلی در انقلاب مردم هستند و اسلام به مردم و جایگاه آنان بسیار اهمیت داده است.

,

وی با تقبیح تکدی گری در جامعه اسلامی، اظهار کرد: مسلمان یک عضو جامعه اسلامی است نباید خود را پیش دیگران خوار کند.

,

حجت‌الاسلام راشد یزدی با بیان اینکه غربی ها مدعی دموکراسی چماق حقوق بشر را به سر ما می‌زنند، خطاب به آن‌ها تصریح کرد: اسلام به حقوق مردم توجه دارد پس نباید شما برای ما دم از حقوق بشر بزنید.

,

این استاد اخلاق حوزه به لحظات آخر عمر پیامبر (ص) و گفتگوی ایشان با امیرالمؤمنین علی (ع) اشاره کرد و گفت: ایشان مبنای دین اسلام را عقل سلیم، اسلحه پیشرفت خود را علم، سرمایه‌شان را محبت به مردم، نماز را نور چشم خودشان و میوه دلشان را ذکر خدا بیان فرمودند.

,

وی تأکید کرد: دین اسلام دین فرهنگ و مقاومت است نه دین جنگ اما امروزه برخی از انسان‌ها در مقاومت و صبر ورشکسته‌اند.

,

حجت‌الاسلام راشد یزدی، با اشاره به استفاده ابزاری غرب در بیان دموکراسی، گفت: آن‌ها زمانی که به مقاصدشان برسند موجی از ستمگری را در جهان جاری می‌کنند.

,

این کارشناس مسائل دینی، با بیان اینکه در دنیای امروز جنگ‌ها با فرهنگ اداره می‌شود، اظهار کرد: هر چیزی بدون بنیه فرهنگی ثمره و نتیجه‌ای ندارد.

,

وی خدمت به خلق را بهترین عبادت عنوان کرد و افزود: استاد پرورش به درد مردم اهمیت می‌داد و خادم خلق بود.

,

حجت‌الاسلام راشد یزدی، خطاب به مسئولان و کارگزاران نظام، گفت: اگر کاری برای خدمت به مردم از دستتان برمی‌آید ولی آن را انجام ندهید چه جوابی برای خداخواهید داشت.

,

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی آقایی را به کسی می‌دهند که خادم‌تر به مردم باشد.

,

به گزارش ندای اصفهان، استاد سید علی‌اکبر پرورش که رهبر معظم انقلاب ایشان را یاور صدیق انقلاب خطاب کردند ۶ دی‌ماه ۹۲ بعد از پشت سر گذاشتن دوره‌ای بیماری در بیمارستان شهید صدوقی اصفهان دار فانی را وداع گفت و هفتم دی‌ماه همان سال، بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور اصفهان تشییع و در آرامگاه ابدی خود در گلستان شهدای اصفهان، به خاک سپرده شد.

, ندای اصفهان,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه