اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز:

حماسه ماندگار ۹ دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است

حماسه ماندگار ۹ دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام لرستانی گفت:حماسه ماندگار 9 دی نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی که با حضورخودجوش و عاشورایی ملت بزرگ ولایت مدار خلق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی در گفت وگو با هیجار گفت: نهم دی ماه روز حماسه آفرینی و  حضورعاشورایی مردم ولایتمدارایران اسلامی است و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری برای  ملت ایران بحساب می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

وی ادامه داد: حماسه نهم  دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت ملت ایران است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیا خواهند ایستاد.

,

حجت الاسلام لرستانی اضافه کرد: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت ویوم الله ماندگار گردید وهرساله  ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در این روزتاریخی ، حماسه ای می آفرینند و دشمنان خدا و اسلام را مأیوس و ناامید می کنند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز اظهار داشت: 9 دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است و روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات و عاشورای حسینی است.

,

حجت الاسلام لرستانی بیان کرد: برگزاری مراسم 9 دیماه به دشمنان ومنافقینی که  فتنه 88 را ایجاد نمودند یاد آوری می کند که توطئه ها ونقشه هایشان  بر علیه انقلاب اسلامی با وجود رهبر معظم انقلاب وملت همیشه درصحنه بر باد خواهد رفت.

,

وی یادآور شد:گرامیداشت نهم دی یادآور اهمیت حضور به موقع و پرشور مردم در مواقع لزوم است، بر همین اساس بزرگداشت این روز از اهمیت فوق العاد‌ای برخوردار است ورمزموفقیت ،استقلال وسربلندی نظام در تبعیت همه جانبه آحاد مردم از مقام معظم رهبری وآرمانهای انقلاب اسلامی واتحاد یکپارچگی وحضور حداکثری مردم در این گونه راهپیمایی ها می باشد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه