اخبار داغ

گزارشی از بزرگداشت حماسه 9دی در لرستان؛

مردم در حماسه ۹ دی از ولایت و ارزش ها دفاع کردند / مسئولین دولتی پاسخگوی مشکلات معیشتی باشند

مردم در حماسه ۹ دی از ولایت و ارزش ها دفاع کردند / مسئولین دولتی پاسخگوی مشکلات معیشتی باشند
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: مردم در حماسه 9 دی از ولایت و ارزشها دفاع کردند و در جریان فتنه 88 نقاب از چهره منافقان و خیانتکاران برداشته شد و چهره آنها برای همه مشخص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی ۱۳۸۸ به تعبیر مقام معظم رهبری؛ حضرت امام خامنه‌ای‌ «دامت برکاته»، یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی، حرکت برخاسته از بصیرت، شناختن موقعیت و حضور در لحظه‌های موردنیاز، حرکتی در فضای غبارآلود و حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی ۱۳۸۸ به تعبیر مقام معظم رهبری؛ حضرت امام خامنه‌ای‌ «دامت برکاته»، یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی، حرکت برخاسته از بصیرت، شناختن موقعیت و حضور در لحظه‌های موردنیاز، حرکتی در فضای غبارآلود و حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی در تاریخ انقلاب اسلامی بود,

 

,

پیوند منافقین واستکبار جهانی سبب پیدایش فتنه ۸۸شد

, پیوند منافقین واستکبار جهانی سبب پیدایش فتنه , ۸۸, شد,

آیت الله سید احمد میرعمادی؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در  مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد گفت: ۹دی روز بصیرت ، میثاق و هم بستگی امت با ولایت و روزبلوغ سیاسی است.

,

 

,

وی 9 دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست و اظهار داشت: 9 دی با عنوان انقلاب دوم چشم فتنه گران کور و امید دشمنان خارجی نظام را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به این که زمان شناسی به موقع مردم توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد گفت: امروز هشت سال از حادثه بسیار تاسف بار فتنه ۸۸ می گذرد و در طول این مدت مردم با به صحنه آمدن درروز 9دی هر سال وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام کرده اند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: شناخت فتنه،ریشه فتنه ،بازیگران صحنه،چگونگی مهار فتنه و درس ها و عبرت های فتنه از جمله مؤلفه های حماسه 9 دی هستند که نیاز به بازخوانی دارند.

,

 

,

وی با اشاره به آیات قرآن و احادیث و روایات بیان کرد: انسان ها از نظر زمانی و تشکیلاتی  در دو گروه حزب الله و یا حزب شیطانی  قرار دارند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که حزب الله طلبکار،ریاست طلب و قدرت طلب نیست تصریح کرد: حزب الله با ایمان راسخ و تدین ،عملش بر اساس تکلیف، بدون ریا و همراه با اخلاص ،فداکاری ،گذشت و ایثار است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی تأکید کرد: ایمان و پایبندی به ارزش های الهی و تابع ولایت بودن 2 ویژگی مهم حزب الله است و همین خصایل حزب الله حماسه ۹دی را خلق کرد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که ریشه فتنه از نظر قرآن نفاق ،دورویی و دو چهرگی است اظهار داشت: ریشه فتنه ۸۸ نفاق و استکبار جهانی بود و پیوند همین دو سبب پیدایش فتنه ۸۸شد.

,

 

,

مردم در حماسه 9 دی از ولایت و ارزش ها دفاع کردند

, مردم در حماسه 9 دی از ولایت و ارزش ها دفاع کردند,

حجت الاسلام " شمس اله جلیلیان" مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان شنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی که در مسجد امام(ره) برگزار شد در جمع مردم بروجرد گفت: بعد انتخابات سال 88 فتنه ای سنگین و خطرناک شکل گرفت که با فتنه هرج و مرج ها و آشوب هایی در جامعه رخ داد که عده ای تلاش کردند تا با غبار آلود کردن فضای جامعه به اهداف خود برسند اما مردم در 9 دی به صحنه آمدند و بساط فتنه گران را در هم پیچیدند.

,

 

,

وی با اشاره به این که فتنه 88 با هدف براندازی نظام شکل گرفت اضافه کرد: این فتنه با تلاش و برنامه ریزی بیرونی و داخلی طراحی شد و عده ای ساده لوح و لجوج که از مسیر ولایت جدا شدند در این مسیر حرکت کردند که با حضور مردم این فتنه خاموش شد.

,

 

,

, ,

 

,

حجت الاسلام جلیلیان اظهار داشت: در فتنه 88 خسارت هایی زیادی وارد شد و فتنه گران توهین به اهل بیت(ع)، ولایت فقیه و مقدسات را با اهداف شیطانی انجام دادند و در این فتنه چهره منافق و خیانتکار عده ای به خوبی نمایان و مشخص شد.

,

 

,

به گفته وی در دوران فتنه نقش آقازاده هایی که یک سرشان در انگلیس بود برای همه مشخص شد و چهره نقاب بسته عده ای خیانتکار داخلی و خارجی نمایان شد.

,

 

,

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: در جریان فتنه 88 عده ای خودخواه، دنیا طلب و مقام طلب کارشان به جایی رسیده بود که در مقابل ولایت و صراط مستقیم ایستادند که مردم با حضور خود درس خوبی به آنها دادند و ثابت شد که مردم همچنان پایبند به ارزشها و آرمانها هستند.

,

 

,

وی بیان کرد: مردم در حماسه 9 دی در دفاع از ارزشها به خوبی درخشیدند و علاوه بر حضور مردم، روشنگری و صبر مقام معظم رهبری عامل این پیروزی و شکست توطئه های دشمنان بود.

,

 

,

حجت الاسلام جلیلیان اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون دشمنی نظام سلطه تمام نشده چرا که انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده و اگر می خواهیم در برابر فتنه های جدید بایستیم نیاز است که هوشیار باشیم.

,

 

,

به گفته وی امروز دشمن از هر راهی برای ضربه زدن استفاده می کند و در این میان عده ای مشکلات معیشتی را بهانه می کنند اما نباید کاری کرد که دشمن امیدوار شود و برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی کنند و می طلبد با تکیه بر ظرفیت های داخلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات تلاش کرد و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

,

 

,

حجت الاسلام سپهوند ضمن گرامیداشت روز نهم دی ماه ، گفت: با افشای اطلاعات به وضوح معلوم شد که دست انگلیس در میان بود و فتنه ۸۸بوجود آمد.

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه ازنا گفت: رهبرمعظم رهبری جان خود را به خطر انداخت تا فتنه را کنترل کند.

,

 

,

وی افزود: نگاه دلسوزانه رهبری سعی بود که تمام تلاشش را کرد تا افراد را گرفتار در فتنه ۸۸ را نجات دهد.

,

 

,

سپهوند خاطر نشان کرد: دلسوزی تمام نمای مقام عظمای ولایت در فتنه مشخص بود و ما هم نباید به خاطر منافع طلبی و قدرت طلبی از رهبری حدا شویم.

,

 

,

وی ضمن دعوت همه به وحدت ادامه داد: مسئولین بهتر از سابق باید به مردم نجیب اسلامی توجه کنند چرا که با توجه به مشکلات معیشتی موجود همیشه در صحنه هستند.

,

 

,

 محمد محمدی نژاد ضمن اشاره به حماسه نهم دی ماه گفت: پیام مهم این روز دفاع از ارزش ها، دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از کیان اسلام و مقام معظم رهبری است.

,

 

,

 فرماندار ازنا خاطر نشان کرد: مردم در روز نهم دی ماه نشان دادند که ما همیشه حافظ نظام و ارزش ها هستیم و اجازه نخواهیم داد در هر مقطع و زمانی در هر لباس و پستی به نظام خدشه ای وارد کند.

,

 

,

, ,

 

,

 وی با توجه مشکلات معیشتی مردم و تاکیدات مقام معظم رهبری در امر پاسخگویی مسئولین افزود: به هر حال ما می خواهیم در مقابل دنیا بایستیم و از انقلابمان دفاع کنیم، فشارهای اقتصادی نیز با برنامه ریزی دشمن وجود دارد.

,

 

,

 فرماندار ازنا با اشاره به مشکلات موجود گفت: مردم ما حق دارند و مسئولین نیز در تلاش هستند تا از این آسیب ها کاسته شود و از فشار مردم بکاهند.

,

 

,

 محمدی نژاد خاطر نشان کرد: ما هم در شهرستان ازنا به همین منوال در تلاش هستیم تا مشکلات معیشتی مردم بررسی و از آنها کاسته شود. 

,

 

,

فرماندار ازنا به گذراندن مشکلات و مقاومت مردم اشاره کرد و گفت: مردم ما مشکلات زیادی از جمله جنگ هشت ساله و تحریم ها را تحمل کرده اند و این موضوع نیز میگذرد و سرافرازی آن برای مردم می ماند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه