اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کارون:

9 دی تجلی بصیرت مردم بود/ ملت ما با تبعیت از مقام معظم رهبری توانست حماسه بزرگ 9 دی را خلق کند

9 دی تجلی بصیرت مردم بود/ ملت ما با تبعیت از مقام معظم رهبری توانست حماسه بزرگ 9 دی را خلق کند
سرگرد بختیاری گفت: 9 دی یکی از حماسه های بزرگی است که ملت ما برای دفاع از ارزشهای اسلامی خود و از ارزش های انقلاب به پا خواست و یکپارچه در میدان آمد و فتنه گران را کنار زد و به تبعیت از مقام معظم رهبری توانست آن حماسه بزرگ را خلق کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارون نیوز: سرگرد بختیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در گفتگو با خبرنگار کارون نیوز با اشاره به فرارسیدن سالروز 9 دی ماه گفت: 9 دی تجلی بصیرت مردم بود، بصیرت یعنی اینکه بتوانیم در جایی که دشمن فتنه ایجاد می کند ما بتوانیم نقشه دشمن را خوب تشخیص دهیم و در جای خود خوب عمل کنیم. بصیرت یعنی اینکه بتوانیم راه درست را از راه نادرست تشخیص دهیم، مردم ما با بصیرتی که داشتند این را به تمام جهان اعلام کردند که واقعیت امر این است که خطوط ولایت و نظام مقدس اسلامی به عنوان خطوطی هستند که کسی نمی تواند به آنها تعدی کند و این فتنه را در سال 88 محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارون نیوز,

وی افزود: فتنه سال 88 که متاسفانه با شکل گیری آن توسط فتنه گران و ایجاد آشوب و اغتشاش در سطح خیابان ها در سال 88 صورت گرفت و باعث شد عده ای به مقدسات مردم تعدی کنند در حقیقت نقشه دشمن بود که بتواند از این تجمع و از این اعتراضی که صورت گرفت سوء استفاده کند و خیلی از اموال عمومی را تخریب و هزینه زیادی به نظام متحمل شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون خاطرنشان کرد: 9 دی  یکی از حماسه های بزرگی است که ملت ما برای دفاع از ارزشهای اسلامی خود و از ارزش های انقلاب به پا خواست و یکپارچه در میدان آمد و فتنه گران را کنار زد و به تبعیت از مقام معظم رهبری توانست آن حماسه بزرگ را خلق کند.

,

وی عنوان کرد: در سال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری فتنه به پا شد که هدف آن قرار دادن مردم در برابر نظام بود ،دروغ ،شایعه،بی بصیرتی ها،مقرض بودن بعضی از افراد ،عدم تمکین شکست خوردها در انتخابات، عدم تمکین به شرع و قانون،سکوت بعضی ها دست به دست هم داد و فتنه 88 را شکل داد.

,

سرگرد بختیاری تصریح کرد: ادعای واهی تقلب در انتخابات و کشاندن مردم و اعتراضات بعضی افراد به سطح خیابان ها عملا مخالفین داخلی در کنار معاندین خارجی را قرار داد و هزینه سنگینی را بر کشور وارد کرد، ظاهرا این رویداد تاریخی اعتراض به انتخابات بود ولی باطن آن قرار دادن مردم در مقابل نظام بود.

,

وی ادامه داد: مردم یک حماسه به یاد ماندنی در روز 9 دی آفریدند که در تاریخ جمهوری اسلامی به نام حماسه 9دی نام گذاری و ماندگار شد این حماسه را باید گرامی و زنده نگه داریم و این حماسه برای نسل های بعد از ما هم تبیین شود و مردم نباید این حماسه بزرگ را فراموش کنند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون گفت: حماسه نهم دی‌ ماه 88 سیلی محکم ملت به جریان فتنه است و حضور پرشور مردم در این راهپیمایی تاریخی، نشان‌دهنده ولایت‌پذیری جامعه بود. مردم با حضور خودجوش و با بصیرت خود باعث شدند که این روز در تاریخ نظام و انقلاب اسلامی ماندگار شود.

,

سرگرد بختیاری به برگزاری برنامه ها و نشست های در خصوص بزرگداشت سالروز 9 دی در شهرستان کارون اشاره کرد و گفت: یک هفته قبل از فرارسیدن  9 دی ستاد 9 دی در ناحیه مقاومت بسیج کارون تشکیل شد و بیش از 50  نشست در خصوص 9 دی در پایگاههای مقاومت بسیج و مساجد در سطح شهرستان کارون برگزار شد. برنامه متمرکز نیز در 7 دی ماه در مسجد امیر المومنین (ع) با حضور پرشور مردم کارون برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه