اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

فتنه های دیگری به واسطه بی بصیرتی عده ای در پیش است

فتنه های دیگری به واسطه بی بصیرتی عده ای در پیش است
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: فتنه های دیگر علاوه بر جریان انحرافی، عوامل خارجی، جریان نفوذ و ... به دلیل بی بصیرتی ها در پیش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک کارشناس مسائل سیاسی به مناسبت حماسه 9 دی با اشاره به اینکه این روز همانند تسخیر لانه جاسوسی، فتح خرمشهر یک انقلاب بود به خبرنگار تیتریک گفت: پس از اینکه مدیران و مسئولین توان مدیریت جامعه را از دست دادند مردم به صحنه آمدند و این حماسه را رقم زدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
 
,
حجت الاسلام علی رسولی افزود: هر کجا که مردم احساس می کنند آقایان، مدیران و مسئولین ضعف دارند وارد میدان شده و آن را جبران می کنند چرا که 8 ماه مملکت توسط فریب خوردگان و یا عامدانه با هدایت، تبلیغات و سرمایه گذاری وسیع خارج از کشور کشور تعطیل کردند و متاسفانه برخی از آقایان کم آوردند و ملت نیز این نقیصه را جبران کردند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: استارت فتنه پس از پیروزی انتخابات سال 84 در موسسات غربی با سرمایه های کلان همانند بیلدربرگ، موقوفه ملی، دمکراسی و استفاده از رسانه ها، توئیتر، فیسبوک زده شد و با فعال شدن در فضای مجازی این فتنه را به وجود آوردند و قصد آنها انتخابات و تقلب نبود و درصدد براندازی نظام بودند و در واقع مطالبات سیاسی نداشتند. 
,
 
,
حجت الاسلام علی رسولی تصریح کرد: امروز برخی اتفاقات راهنمایی می شود تا عده ای امتیازات گرفته و جانب حقانیت به خود بگیرند که البته این نیز فتنه جدیدی بوده و البته فتنه های دیگر نیز علاوه بر جریان انحرافی، عوامل خارجی، جریان نفوذ و ... به دلیل بی بصیرتی ها در پیش است. 
,
 
,
وی گفت: نباید ساده لوحی کرده و از پیروزی های بین المللی مغرور شویم لذا باید به مردم خود خدمت کنیم چرا که با کوتاهی اعتراضات واقعی تبدیل به فرصتی برای نفوذ نشود زیرا ممکن است برخی انسان های غرب گرا اعم از اهل قلم، مدیران، جریان های سیاسی و ... در جامعه باشند و باید مراقب این قشر بود. 
,
 
,
حجت الاسلام رسولی با اشاره به اینکه امروز اعلام مواضع مسئولین در وضعیت بهتری به سر می برد افزود: زمان فتنه عده ای ابهام داشتند و عامدانه موضع خود را بیان نکردند که موجب شعله ور شدن آتش فتنه شد که آن زمان به آنها ساکتین فتنه می گفتند اما در حال حاضر عده ای کمی هستند که موضع آنها نسبت به فتنه مشخص نیست و بسیاری از آقایانی که در جریان فتنه ساکت بودند اعلام موضع کرده اند و این مسئله به وحدت جامعه کمک کرد. 
,
 
,
کارشناس سیاسی در خاتمه اظهار داشت: کم کاری، عدم همکاری و ... در برخی مدیران که وابستگی حزبی یا جریانی دارند و امتیازهای آن را مطالبه می کنند کمتر شده است اما وجود دارد و نمی توان انکار کرد چه بسا برخی از تحرکات جدیدی که در قالب اعتراضات مردمی به گرانی و برخی مسائل است با تحریک همین کم کارها، ناتوان ها و ضعیف المدیره ها نشات بگیرد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه