اخبار داغ

به مناسبت قیام انقلابی و تاریخی نهم دی ماه؛

خط ممتد دفاع مردمی از انقلاب در نقطه دی ماه/ تحریف وقایع سال ۸۸ خیانتی بزرگ تر از آن فتنه است

خط ممتد دفاع مردمی از انقلاب در نقطه دی ماه/ تحریف وقایع سال ۸۸ خیانتی بزرگ تر از آن فتنه است
تقلیل دادن اعتراضات و آشوب‌های ۸۸ از دشمنی با اصل نظام اسلامی و دستگاه حاکمه به مخالفت با رئیس جمهور وقت ایران خیانتی بزرگ تر از فتنه انگیزی آن سال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، هم در کلام پیامبر اعظم (ص) بعد از تشکیل حکومت اسلامی در مدینه و هم در بیان امام خمینی رحمة الله بعد از انقلاب بهمن ۵۷، تاکیدات فراوانی وجود دارد که ایجاد حکومت اسلامی کار آسان و به مراتب ساده تر از حفظ و تثبیت آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

انقلاب اسلامی در تاریخ ۴۰ ساله خود فرازها و فرودهای بسیاری به خود دیده و با شعار مردم سالاری دینی بر بسیاری از مشکلات خود فائق آمده، اما این وجه مردم‌سالاری فقط در انتخابات ها و تصمیمات سیاسی رخ نشان نمی دهد، بلکه بارها در زمان های مختلف حضور و مشارکت مردم انقلاب را از خطر نجات داده است، بعضی اوقات در عرصه‌های اقتصادی، بعضی در حوزه فرهنگ و هنر، گاهاً در امور سیاسی، بعضی اوقات هم در مسائل امنیتی؛ مردم می‌فهمند.

,

در بسیاری از آموزه های سیاسی و دینی و علوم سیاسی تاکید شده است که اجتماع و اکثریت راه غلط نمی‌روند و اشتباه نمی‌کنند، عموم مردم همواره دارای تشخیص درست و به هنگام اند و این فکر و ذهنیت درست جسم ها را به حرکت در می آورد و در جای لازم خروش خود را نشان می دهد، حال وقتی یک حرکت مردمی با دو و ویژگی دینی و انقلابی همراه شود قطعاً صادقانه تر و جهادگونه تر صحنه های ناب را رقم خواهد زد.

,

انقلاب اسلامی ایران در شکل گیری خود حائز شرایط فوق بود و یکی از بزرگترین ویژگی های آن تداوم این حرکت انقلابی جهادگونه در مسیر ۴۰ ساله است و بدون تردید باید اعتراف کرد که تثبیت و پاسداری از نظام اسلامی بسیار دشوار تر و سخت تر از ایجاد آن است.

,

شناخت و آگاهی ای که در ذهن فکر مردم تثبیت شده است، می‌توانند بارها این جسم ها و بدن ها را به حرکت وادار کنند، حرکتی که در دنیا بی‌نظیر است، شناختی که منجر به یک خط ممتد دفاع از آرمان ها در طول تاریخ شده است.

,

نهم دی ماه نیز از جمله همین مقاطع تاریخی است که حضور مردم توانست دستاوردها و آرمان‌های بزرگی ملت را از گزند انحراف و آسیب در امان بدارد؛ اما امروز بعد از گذشت ۸ سال از آن حرکت انقلابی آفتی دیگر به نام "تحریف" امکان لطمه زدن را دارد، افرادی که عامل و حامی فتنه آمریکایی اسرائیلی سال ۸۸ بودند، پس از ۸ سال که متوجه خیانت خود شدند برای بازسازی وجه و آبروی خود دست به تحریف تاریخ می زنند، طوری که اعتراضات و آشوب‌های به وجود آمده که حقیقتاً اصل نظام و جوانب مختلف آن از ولایت فقیه، امام خمینی و حتی پرچم امام حسین(ع) را نشانه گرفته بود با حمایت دشمنان دیرینه این ملت همراه شد را به یک اختلاف ساده با رئیس‌جمهور مستقر تقلیل داده و به دنبال القای این گزاره اند که تمام آن جنجال فقط در مخالفت با رئیس جمهور وقت بود نه چیز دیگری.

,

این انحراف که چند سال اخیر با تغییر موضع رئیس جمهور سابق و برخی تحرکات جنجال آفرین او همراه بوده باعث شده تا در ذهن عده ای این ابهام ایجاد شود که همه آشوب ها و درگیری های آن سال فقط به دلیل اختلاف با یک شخص بوده و فتنه گران آن روز انحراف او را زودتر تشخیص داده و مقابله کردند.

,

اما باید اعتراف کرد که مردمی که در آن مقطع سخت و دشوار توانستند با تشخیص درست خود فتنه را سرکوب کنند، قطعاً به درستی از حرکت خود پاسداری هم می کنند و هیچ گاه خیانتی که به دنبال تغییر حکومت و هم آهنگی با آمریکا و اسرائیل و منافقین بود را فراموش نخواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه