اخبار داغ

نایب رییس شورای شهر سرعین:

پروژه طلایه داران سرعین در کما است /نباید آبگرم "گاومیش گلی" حاتم بخشی شود

پروژه طلایه داران سرعین در کما است /نباید آبگرم "گاومیش گلی" حاتم بخشی شود
نایب رییس شورای شهر سرعین گفت:نباید دیگر بیش از این اجازه حاتم بخشی آبگرم گاومیش گلی که بعنوان یکی از پر آب ترین آب های گرم دنیا است را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق احمد پور نایب رییس شورای شهر سرعین در گفت و گو با چشمه لر گفت:آب های درمانی هویت و حیات سرعین است  و باید در حفظ و حراست از آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه لر,

وی افزود :نباید دیگر بیش از این اجازه حاتم بخشی آبگرم گاومیش گلی که  بعنوان یکی از  پر آب ترین آب های گرم  دنیا است را داد.

,

احمد پور تصریح : این چشمه به عنوان نمادآبگرم های استان و آبدرمانی تاریخی و اصیل  که بیشترین مراجعات گردشگران استان را نیز داراست نباید تبدیل به آبگیر کوچک شود .

,

نایب رییس شورای شهر سرعین تاکید کرد: ساری سو عملاً به فراموشی سپرده شده است که باید این آبگرم احیا شود و باید اعتراف کرد  پروژه طلایه داران به کما رفته و غیر قابل بازگشت است.

,

وی با اشاره به اینکه باید آبگرم ساری سو و قره سو به گاومیش گلی روانه شود، گفت: باید آبگرم آبدرمانی ها از آب پهنلو تامین و گاومیش گلی به حالت اولیه باز گردد و آبگرم پهنلو نیز باز گشایی و در اختیار عموم قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه