اخبار داغ

نائب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

رسانه های معاند دلسوز مردم نیستند / مسئولان با حل مشکلات اقتصادی اجازه سوءاستفاده به فرصت طلبان ندهند

رسانه های معاند دلسوز مردم نیستند / مسئولان با حل مشکلات اقتصادی اجازه سوءاستفاده به فرصت طلبان ندهند
عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس گفت: مردم بصیروآگاه ایران باید توجه داشته باشند که هدایتگر این جریانات، ضد انقلاب هستند که قطعا دلسوز مردم و کشور نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدحمید رضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار  سفیر افلاک با اشاره به تجمعات چندروز اخیر مردم در چند استان کشور و شهرهای لرستان گفت: در اینکه وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست وبایستی فکر اساسی کرد شکی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی گفت:مردم کشور ما تا امروز مشکلات زیادی را تحمل کرده اند وصبورانه در مقابله با تحریم ها، مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری نظام را همراهی کرده اند.

,

 

,

عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس به نقش افراد معاند با نظام در چند روز اخیر اشاره کرد وگفت: طی چند روز اخیرافرادی توسط رادیوهای بیگانه وشبکه های معاند خارج از کشوراز فشار اقتصادی بر مردم سوء استفاده می کنند و به وسیله شبکه های مجازی مردم را به تجمع و هنجارشکنی دعوت می کنند.

,

 

,

کاظمی اظهار داشت:مردم بصیر و آگاه ایران باید توجه داشته باشند که هدایتگر این جریانات، ضد انقلاب هستند که قطعا دلسوز مردم و کشور نیستند.

,

 

,

وی در پاسخ به سوال آیا بحث قطع شدن یارانه ها توسط دولت می تواند کلید اعتراضات مردم باشد گفت: بحث قطع شدن یارانه ها هنوز در مجلس مطرح نشده است و از امروز کمیسیون تلفیق شروع به بررسی می کند وسپس در صحن مجلس مطرح می شود.

,

 

,

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یارانه ها قطع نمی شوند، بلکه هدفمند می شوند به این معنی که برای اقشار آسیب پذیر جامعه که تقریبا 20میلیون نفر جمعیت کشور را شامل می شوند 45هزار و پانصد تومان کم است باید بیشتر شود از طرفی 60میلیون نفر به یارانه نیاز ندارند و بایستی در  زمینه سلامت،بیمه و موضوعات اجتماعی به این افراد کمک شود.

,

 

,

کاظمی در ادامه به بحث گران شدن بنزین اشاره کرد و گفت: عده ای جوسازی می کنند بنزین گران می شود و از این موضوع به نفع خودشان سوء استفاده می کنند.

,

 

,

نائب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس فت: گران شدن بنزین فقط پیشنهاد دولت است ولی مجلس به عنوان نماد مردم باید مصوب کند که هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

,

 

,

وی اظهار داشت: نمایندگان مجلس با همان نگاهی به جامعه نگاه می کنند که مردم نگاه می کنند و یقینا حقوق مردم را به طور جد پیگیری می کنند.

,

 

,

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با ابراز نگرانی از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گفت: مسوولین بایستی دست به دست هم دهند و  بازی های سیاسی را کنار بگذارند و دغدغه اصلی شان مردم و اشتغال جوانان باشد و به فرصت طلبان اجازه ندهند که از مشکلات مردم سوءاستفاده کنند.

,

 

,

کاظمی در ادامه با اشاره به اثر رکود اقتصادی بر جامعه افزود: دولت و مجلس بایستی برای رونق معیشت،تولید و اشتغال  پای کار بیایند و برنامه ریزی داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه